Nekad antonbarana | Medlem ansökning [Axell00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbarana#4766

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Anton är en 18 årig man som inte är blyg och gillar umgås med folk gillar billar och äta. På fritiden brukar jag gå shopping rundor med mina vänner. Men även gillar jag köra bil. Min bästa kompis heter Dahen och vi brukar köra golf och köra bil tillsammans. Han har en familj pappan heter Tobias mamman Irina syster Lina en katt som heter Bamse. Han har haft en bra uppväxt för att hans mamma och pappa hjälpte honom att köra bil. Han fick testa ibland!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med rolig RP och skapa roliga scenarion. Jag har varit medlem förut men inte spelat på ett tag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte till exempel powergama bara för att vinna ett scenario utan också ha rolig social RP med motpartern som polisen i ett rån om du är kriminell så ska man prata och ha ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming som är att spela som att du har krafter och inte kan dö typ, fear rp om man får vapen riktat mot sig så måste man va rädd för man hade varit det irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har varit medlem här på unive 1 gång innan men är tillbaka och ska spela mycket nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt, vill sätta igång med RP nu bara och se vart det leder mig.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka