Ej Antagen antonbarana | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? MC Specalisterna

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? pelle svans lös

Hur gammal är du? 14 fyller 15 några månader

Hur länge har du spelat på Unive? 2023 spelade jag några månader och 2024 spelade jag några månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer utveckla jobbet genom att anställda personer har också hört att de är mycket inaktivitet inom yrket så då tänkte jag anställa och hålla reda på allt desutom så vet jag mycket inom jobbet så jag vet vad jag kan göra och vet vad jag vad jag ska göra. annars kommer jag utveckla jobbet genom att visa hänsyn och respect så mina anställda kan sprida de vidare till andra samt så kommer jag utveckla jobbet på discord i jobb dc och fixa allt där

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade där innan men nu jobbar jag där och är anställd kanske skulle bli erfaren men dem har ingen bitr chef eller chef typ inga p/a så tänkte bli chef och styra upp lite där!

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara aktiv varje dag minst 5 timmar ibland 12 timmar bero på vilka dagar i veckan de är...

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes 10000000000000000000000000000000000000% servern är den bästa jag kört på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nop ingen annan server Unive ON TOP

Har du läst våra Regler? yes kan dem bättre än phillp 320 haha

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka