Nekad antonbarana | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Ditt discord namn: Antonbarana eller LeessWe

Ditt Hex-ID: 110000162edd920

Vad för typ av beslut gäller det? Att få tbk mina roller + en ban över klagan!

Vem/vilka tog beslutet? Lastbilsjanne

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag lallade men samt tamsade lite väl mycket men även för att jag gjorde ett misstag som var väldigt dåligt in real life så skulle jag absolut inte gå runt och skoja runt när han håller en pistol mot mig i bilen och jag sjunger på en konstig låt!

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktit därför att han som kidnappade mig satt på mig tejp runt munnen när han var långt borta från mig men även att när han körde bil så håller han fast mina armar och sedan så powergama han och rdm mig för jag vet inte ens vem han är i början så frågade jag varför han gjorde så var precis i en bilhandel han sa att du ve jälv vad du har gjort men jag viste inte vem det va! Sedan så hände allt och tillslut hade jag inget bra på mig för han ville att jag skulle swisha 500k men jag sa att jag inte hade så han sköt mig för han trodde jag ljög! Men jag fattar att jag gjort fel men 19 dagars ban + indragen medlem, krim är lite väl hårt när jag bara trammsade runt lite grann! Och han fick inga återgjärder alls!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Moments-Desktop-clip-from-Jun-15-2025.mp4 där är klippet men det gick inte klistra in kan skicka i om

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka