Accepterad anton_8 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton_8

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Persson och han är 58 år gammal. Hans uppväxt har inte varit lätt eftersom hans pappa hade problem med alkohol och kunde bli våldsam när han drack. En gång blev Ulf till och med utelåst mitt i vintern utan mat eller kläder. Hans pappa var också involverad i gängkriminalitet och bilaffärer. Ulfs farbror var inblandad i en allvarlig händelse där en polis dödades utanför en affär.

På grund av allt detta hade Ulf svårt att undvika droger eftersom de fanns i hemmet. Han har en bror som heter Challe, och tillsammans experimenterade de med droger och begick till och med ett rån på en butik.

Till slut bestämde sig Ulf och Challe för att planera att göra något mot sin pappa för att skydda sig själva och sin mamma, som deras pappa hade mördad. De planerade att lura ut honom i skogen för att skjuta honom. De skaffade till och med vapen för att genomföra sin plan. Ulf berättade om sina planer för sin flickvän, som sedan gick till polisen utan att Ulf visste det.

När Ulf och Challe var ute i skogen för att konfrontera sin pappa, dök polisen upp och försökte gripa dem. Ulf sköt sin pappa och sedan gav han upp. Både Ulf och Challe hamnade i fängelse för sina handlingar. De ångrade vad de hade gjort, men deras pappa hade kontakter inom ett farligt gäng, vilket gjorde att de kände sig hotade även i fängelset.

Challe och Ulf planerade att rymma från fängelset och lyckades till och med med det. Nu har de flyttat utomlands till Sverige och letar efter nya vänner och en hälsosammare miljö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig polisrp utanför och innanför jobbet och hålla allt lall utanför nuvarande scenarion. Ulf kommer bidra med rolig och korkade rp scenarion som följer med att han är lite rolig och skojsig. En bred polis som gillar mat och älskar samhället. En bredkaraktär som kommer kunna utvecklas och själv bakom skärmen kunna bidra med mycket i discorden och i fivem servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för allas rolighet och inte bara för att jag ska vinna vinna vinna, utan för att göra ett generellt scenario som passar alla runtom kring och ett scenario som inte är orättvist.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut. Cl: du får inte lämna spelet mitt i ett scenario, pg: du får inte köra in i en vägg och bara åka därifrån som ingenting har hänt och inte spela bara efter makt o pengar. Vill ni ha fler exempel så dra in mig senare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, har spelat unive och andra servrar i ca 4 år. Har enorm erfarenhet på vad som är bra och dåligt och har lärt mig efter tidigare dumheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt, utan att jag ska ändra namn på Steam senare, heter för tillfället bara Anton på steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka