Accepterad Anton20_10 | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton20_10

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? .anton2000

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Leo nillson och är föd 1995 alltså 30 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? De skulle nog vara en hjälpsam person med bra självförtroende men även ganska jobbig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo kommer från staden Stockholm där han bott sen han var liten. genom sin uppväxt så har han alltid läst på om poliser men även alltid känt en trygghet i sig själv när han ser en polis. när han började på gymnasiet så bestämde han sig för att plugga till nått som ger han en fördel att bli polis. efter gymnasiet så pluggade han på polis högskolan i Stockholm och fick testa att jobba som en polis under en dag (med vissa förutsättningar) och efter de så ansökte han om att bli polis och fick göra många tester osv. tillslut kom han in i Stockholms polismyndighet och klarade grund men även vidare utbildningen. han tog sig upp till assistent men sedan flyttade och vill börja som polis här på UNIVE! så nu har han tänkt att försöka komma in på unives polismyndighet med nya utmaningar och spännande äventyr!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna göra de mesta för att hålla uppe Rp nivån så mycket som möjligt. jag som vill bli polis på unive vill skapa stora scenarion och sedan se till att de blir så mycket rp i de som möjligt. Ser jag att de håller på att bli eller är ett problem som förstör rpn så rapporterar jag de till staffsen. Eller ledningen vid större behov. När jag rpar så brukar jag tänka extra noga på vad jag säger och gör innan jag gör eller säger nått för att jag inte ska skapa några problem som t,ex OOC, Powergaming och suntförnuft med mera.
Jag vet dem flesta reglerna men för att bidra extra mycket så ska även läsa unives regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag ser en person som är misstänkt för vapen brott och så går jag fram till han och säger vad som händer, och så tar han upp en pistol och börjar skuta för att han inte vill bli gripen. så de handlar om att de ska bli bra för dem båda och att man inte bara ska tänka på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, de var powergaming 1. jag och min kompis var i en biljakt där vi jagade en person. efter en stund så lurar han oss så vi flyger in i en vägg men jag låtsades som ingenting och fortsatte köra efter honom. de jag lärde mig var att jag ska tänka en extra gång innan jag gör nått och bidra till rpn så mycket som möjligt och inte göra om de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft som är grund regeln satt säga, Powergaming1 och 2- powergaming 1 är att man inte rpar på sinna skador efter man gjord ila sig. och powergaming 2 är att man bara spelar för makt och pengar som till exempel att jag rånar en person och sedan 10 min efter rånar jag han igen för att jag vill ha mer saker. sedan fearrp som inebärr att man inte rpar på ett sätt som man skulle gjort irl alltså om nån riktar en pistol mot ditt huvud så ska du rpa på att du blir rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag vet värkligen vad jag gör när jag rpar och har äget en server innan där jag lärt många hur spelet funkar osv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka