Nekad Anton20_10 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton20_10

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? .anton2000

Vad är ditt Hex:ID

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag brukar gå i skolan till 15:00 sedan efter det så går jag hem och slår på datorn och börjar spela. ibland slutar jag lite tidigare eller har håll timma och då drar jag till studion och är där. jag brukar spela till kvällen och på helger blir det lite längre än dem andra dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart 1 vecka tror jag det kan vara 2 veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ej blivit bannad någon gång utan jag har spelat ban fritt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har i uppgift att underlätta för staffsen och vara en slags side kick skulle jag säga. vi gör det som dem inte hinner med och servervakter kan då typ göra samma saker som staffsen som t, ex banna och åka runt och kolla så allt är ok i noclip.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli det för att kunna hjälpa till servern så mycket det går. Jag skulle vilja bli staff senare i servern men tror detta är en bra början på karriären satt säga. sedan så vill jag även kunna få bort dem som inte kan rpa som t, ex banna dem om dem gör nått fel eller kicka om dem lallar. Jag gillar även att hjälpa folk och det är inte bara i spelet utan IRL också och därför skulle jag vilja bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan förkomma då man till exempel ger fördelar till folk som till exempel ressar dem bara för att vara snäll och kanske inte bryr sig om scenariot. abuse kan också förekomma. Då till exempel om jag är i ett scenario och så dör jag i skottlossningen. då kan jag reviva mig själv för att kunna fortsätta med de jag gjorde. sedan kan det också vara att jag vill ta mig upp i paleto när jag är i hamnen men orkar inte köra ditt, då kan jag noclippa mig upp för att de ska underlätta för mig.

Nekad.

Anledning: Du har inte varit medlem i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2025-02-18.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka