Accepterad Anton128 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton128

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbre@3553

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. En ung man från Stockholm som har lämnat sitt gamla gängkriminella nätverk och börjat ett nytt kapitel i sitt liv i en nya stad. Men hans ex drev honom till vansinne med vårdnadstvister och myndigheter. och nu har han fått nog. Med detta i sitt bagage väljer han nu att göra ALLT för att hans två åriga dotter ska kunna få allt i världen utan att någon ifrågasätter och kunna köpa allt hon pekar på. Dominick är en riktig bil nörd och deltar oftast i bilarträffar samtidigt som han inte är rädd för att försöka knega hederligt men finns det potentiella pengar att göra backar han aldrig. Bygga höga murar runt sitt fort med vänner vid hans sida.
Han har tendenser att hamna på fel platser vid fel tillfälle då snabba pengar och snabba bilar var två av grundpelarna i hans liv.
Slutna kretsar är A och O men är alltid en gentleman inför bekanta.
Att vara en nyckelperson i en sluten krets är viktigt i hans roll då han är driftig, smart och snabblärd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till rp väldigt mycket tillexmepl att hgjälpa till att designa kläder med fint tryck och annat hart inte spelat så mycket rp ianna har varit med på 2 st andra och då jag har hjälpt till med kläder och design men nu här på denna servern vill jag verkligen vissa att jag kan designa och jag kan göra fin snygga kläder

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenarios uppbyggnad är extremt relevant för att alla ska ha roligt. Det menas med att du inte går för att vinna scenarion utan att istället ha roligt när du gör dem. Att "offra" sig lite för någon annans glädje är en grundpelare inom RP, och ska sättas i perspektiv varje gång du går in i scenario!

Hur hittade du Unive? jag hittade servern genom server listan och såg Unive Jag frågade många vänner om servern och den verkade vara väldigt populär och den hade väldigt bra omdömen. Sen tänkte jag joina den och det gjorde jag även tillsut. Jag såg att alla var väldigt seriösa och tänkte köra den varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka