Nekad Anton Sväver | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Sväver

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868087015/

Vad är ditt namn i verkligheten? David karlsson

Vad är ditt discord namn? hejhej#3199

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1989

Berätta om din karaktär. Anton sväver är 21 år gammal och jobbar just nu på Postnord. Anton hade nästan en för bra uppväxt. Han fick allt serverat på ett fat. Han bodde i centralen i ett stort hus med sin farsa och sin morsa. Hans farsa arbetade som advokat och hans mamma var sjuksköterska. Men när han fyllde 18 så sparkade hans farsa ut honom ur hemmet så blev deprimerad. Men när han fyllde 19 tog han tag i sitt liv och började jobba. När han blev 21 så flyttade han till Unive och började på Postnord. Men mål är att jobba inom meko eller falck. Anton är oftast trevlig och positiv men han kan bli irriterad ibland. På fritiden gillar han att spela basketboll och ibland bowling och ta en öl med grabbarna. Göran är också väldigt hjälpsam och bra på att hantera saker som är dåliga. Han kan prata svenska, engelska och lite Franska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det är sjukt kul med RP och sen blir mycket bättre med medlem för då kan man få mer avancerade jobb och mer inflytande. Jag vill utveckla min RP så därför vill jag bli medlem! Och det verkar roligt att vara medlem för man får tillgång till massa andra jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat upp jättemånga andra servrar men dem verkar inte vara så roliga förutom den här. Jag vet inte varför just Unive RP men många har tipsat om den här så ville testa köra RP. Och jag tror faktiskt den här är den bästa. jag har kört på denhär servern ett tag dessutom.

Hur hittade du Unive? Folk tipsade sen har jag sett några som har strreamat och lagt ut yt video dessutom letade jag efter svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min RP och bli så seriös som möjligt. Jag vill göra nytta i staden. Få nya kontakter å polare, har fått många bra vänner från RP som jag håller kontakten med idag så hoppas på fler

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som sagt vill jag utveckla min RP men också lära känna fler personer. Mitt mål är att hitta ett jobb typ som mekonomen eller falck och lära känna folk där.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka