Accepterad Anton Sväver | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Sväver

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? david karlsson

Ange ditt födelsedatum 15 December 2005

Vad heter du på discord? Po#3199

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommer att kunna spela mellan 15:00 till 21:30 men på helger kan jag spela mellan 12:00 till lite över 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli jätteglad och jag skulle göra mitt bästa för att göra serverns RPande mycket bättre. Jag skulle vara aktiv ännu mer då jag känner att jag har ett större ansvar på servern. Jag skulle hjälpa alla som behövde hjälp och dom skulle kunna dma mig privat när som helst och jag skulle svara hyfsat snabbt. Jag skulle säga till alla som bryter mot någon regel/failar sitt RPande och ge dom en varning/avstängning om det känns att det är nödvändigt. Jag skulle tillexempel hjälpa till med att DVa bilar som bara står på ställen tillexempel om det står 10 bilar på motorvägen så skulle jag DVa bort dom så inte någon kör rakt in i dom. Jag kommer hjälpa till tidigt på morgonen då jag vaknar tidigt och då kan jag hjälpa till med att tillexpemel DVa bort bilarna som stått över natten på alla möjliga ställen. Så jag hade hållt rent på servern vilket gör det skönare att RPa. Sen har jag börjat tröttnat på att folk streamsnipar och metar. Jag har liksom streamt ganska mycket på TWITCH och vill verkligen inte bli streamsnipad då det är drygt. Sen när folk metar så blir det drygt t.ex. om man skjuter en grabb så kommer hela gänget plötsligt på en. Liksom det blir inte kul och man blir bara tröött på folk som gör så. Jag ska presentera Unive på ett riktigt bra sätt och visa vilket ansvar vanliga spelare kan ha. Sen blir jag trött på folk som lallare så jag vill se till att inte folk gör det, för det är riktigt drygt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag skulle känna att jag har ett mycket större ansvar på servern vilket skulle leda till att jag skulle börja spela ännu mer än vad jag redan gör. Jag vill samt hjälpa serverns community och se till att RPandet är på så hög nivå som möjligt. Jag har då spelat ganska länge på servern och känner att det skulle kunna underlätta att vara "servervakt" då man inte alltid skulle behöva tillkalla staffs med alla problem t.ex. när man dör av en bugg eller när något gör något fel inom RPn. Jag skulle vilja underlätta för staffs så dom kan ta hand om dom mer "viktiga" sakerna på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hålla koll så alla har en bra RP nivå samt så skulle jag hålla det rent och fint på servern. Jag vill ha en sån hög RP nivå som möjligt vilket gör att om jag är en "Servervakt" skulle kunna göra det enklare för mig iallafall att hålla koll så alla RPar bra. Sen så skulle jag kunna t.ex. Reviva folk som dör pågrund av t.ex. att någon missklickar eller att dom buggar ner t.ex. från tak och dör. Jag skulle samt kunna hålla koll så folk inte skriker på varandra i OOC under scenarion. Jag skulle samt bedöma hur folk RPar t.ex. om någon FailRPar så kanske man bara kan ge dom en varning, för ibland är det allt som behövs för att dom ska lära sig. Som jag sa tidigare så vill jag hjälpa staffsen med att kunna hålla koll på hur folk RPar och säga till om dom gör något fel och ge dom kanske bara en varning. För då om jag hjälper staffsen med sånt så kan dom fokusera på viktigare saker på servern. Jag kan använda mig av mina kunskaper inom RPn och dom kommands jag kan. Jag kan också bidra med mina misstag och se till så att inte just den personen gör samma misstag.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en glad person som förstår att folk kan råka någon gång ibland göra något fel i RPn. Så jag vill bara ge dom en varning istället för en ban, om det inte var så grovt. Jag vill samt också säga att jag har en bra RP och att jag kan reglerna bra. Jag vill liksom hålla RP nivån så högt som möjligt då jag sett att det ofta kan förekomma fel på servern. Då vill jag kunna bara ge dom en varning, om det inte är något grovt dom gjort. För att som sagt det är oftast allt som behövs för att folk ska lära sig. Jag är också ganska kunnig inom RPn då jag spelat mycket och ganska länge. Jag vill också se till att "Icke-medlemar" inte lallar för det har hänt så många gånger för mig, t.ex. att dom kommer fram och börjar sparka och slå på ens bil och så försöker dom slå mig också. Sen så var jag med om en gång då det kom in en "Icke-medlem" i vårt hus och det är så drygt för man kan inte riktigt göra något mot dom, vilket suger och så springer dom runt och lallar i ens hus. Men då skulle det kunna underlätta att bara dra en /kick (id) eller /svban (id) Lallar som exempel. Det skulle och bara var allmänt skönt att kunna ha ännu aktivare staffs i discorden och göra så att dom kan verkligen ta hand om dom riktigt viktiga sakerna på servern, istället för att sitta och banna "Icke-medlemar" hela tiden då dom inte följer reglerna. Sen vill jag liksom bidra med positiv energi till communitys spelare så alla blir glada och har så roliga scenarion som möjligt, vilket kan vara genom att man kickar/bannar någon som inte gör rätt i ett visst scenario. Jag ser också att support har mycket arbete/jobb så jag vill liksom känna mig delaktig i att avlasta/hjälpa dom med deras jobb och som jag sa tidigare så vill jag sätta ett STOPP! för streamsniping.

Varför vill du bli servervakt? Jag är erfaren om RPn och har spelat det relativt länge. Jag kan samt reglerna bra, vilket kan underlätta för staffs då dom har viktigare saker att göra. Jag vill bli servervakt för att jag vill att staffsen ska kunna ta sig tid åt att ta hand om viktigare saker på servern och få mer tid åt det då. Sen vill jag samt bli servervakt för att det skulle kunna göra min RP så mycket enklare då jag ibland dör av buggar och folk gör något fel inom RPn och då vill jag bara kunna ge dom en varning eller banna dom, utan att behöva skriv en lång "Report" på dom. Sen så känns det som att jag har ett större ansvar på servern, som jag sa tidigare. Sen skulle det kunna hjälpa mig att vara "Servervakt. Jag vill också kunna vara servervakt för jag är trött på att vissa folk kommer och streamsnipar andra och bara förstör totalt för dom som RPar. Jag vill också känna att jag inte är helt hjälplös på servern utan jag kan göra något mot folk som gör fel. Så man kan säga att jag vill se till att alla REGLER följs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja asså jag kan dom kommandsen som jag tror att jag behöver använda mig av, t.ex. /kick (id) och /freeze (id). Jag kan också /svban (id) anledning

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har fått 1 ban då fick jag en ban eftersom att jag va aktiv på en annan svensk rp server och av de så lärde jag mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej de gör jag it

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka