Nekad Anton soumi | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TISHAN19

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? Anony131

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ole Olson. Det är en 44-årig man från Småland, Wernnamoo. Han är från Malmö, så hans R-uttal är lite konstigt. Han kom till Unive staden för ungefär två månader sedan. Hans uppväxt var något svår då hans mamma var alkoholist och hans pappa lämnade Ole när han var liten. Ole var ensambarn hela sitt liv. Ole har en kusin som heter Mures Nok. Olle och Murre spenderade mycket tid tillsammans, de var alltid tillsammans. Ole är en karaktär som ofta visar arga känslor. Om någon sa något dåligt om honom skulle han skrika tillbaka. Olles intresse var bilar och han älskade att se vilka bilar som fanns och styla dem. Olle ägnade större delen av sitt liv åt att spara ihop för att köpa en bil men gillade inte att jobba för det var tråkigt. Han gillar att utmana ödet, som att stöta sig med många människor, och han gör detta för sin barndom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Jag kommer vara med i bra scenarion med socialt rp och jag kommer alltid hålla en avancerad rp nivå. Jag kommer följa reglerna och därmed ha en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partena ska ha roligt i ett scenario inte bara en. Det gäller då att ha social rp för att göra scenarion mycket roligare för båda partena.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Combat logging= Man quitar för att undvika ett scenario som om man tex blir kidnappad och sedan quittar för att kanske undvika att bli lootad. Metagaming= Man tar saker ooc till ic som att man tex tar information från discord och sedan rpar på det. NLR Står för new life rule och innebär att om man dör i ett scenario får man inte komma ihåg något från scenariot. RDM står för random death match och innebär att man dödar någon utan en anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på unive sedan 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka