Nekad Anton Karlsson | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121467545/

Ditt Hex-ID: 110000145368899

Vad är din discord tagg? Berit381#8948

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? 9 dgr och 23 timmar och 18 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick ner vid beslagstags garaget och sedan såg jag en polis som stod lite längre in och tydligen fick man int vara där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och någon till letade efter våra bilar efter att det hade blivit en mass dv nere vid piren och jag lämmade servern och kom in men den var ändå ingenstans har kollat i varenda garage men den var ingenstans men sedan så gick vi till polis station och gick till beslagtags garage men den var inte där heller sen såg vi en polis och sen gick vi till polisen och frågade om han visste vart våra bilar var men han svarade inte på mig och andra grabben jag frågade han lugnt och tydligt och andra grabben skrek och svor men han tror jag klarade sig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det var en felaktig bann eftersom det enda jag gjorde det var att fråga polisen men jag snackade med support och tydligen fick man inte vara där nere men det visste int jag så vet inte om det var en felaktig bann

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tydligen inte men jag försöker rpa så bra som möjligt och enligt mig så rpar jag rättså bra men jag har tagit med så mycket och min rp nivå har höjts

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle gått ner till polisen och bara gått tillbaka och väntat på en restart

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska vara så ivrig och tänka till lite mer innan jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka