Nekad Anton Hjörring | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199652033881/

Ditt Hex-ID: steam:110000164d65559

Vad är din discord tagg? antonhj2010

Vem var det som bannade dig? zutkaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-07 165618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag landade med en helikopter på ett gängområde med syfte att råna södra nätverket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ca 6 andra medlemmar såg att södra nätvärket var och proddade droger på ett gängområde. Så vi tänkte att vi skulle åka och råna dem på deras droger samt försöka kidnappa södra nätverket. Men när vi kommer dit så ser vi att södra nätverket är där men även unforgiven mc. vi tänker att vi ger det en chans så vi landar. de andra som var med mig gick efter att skjuta ben på södra nätverket men de lyckades inte. Efter det så hör jag att en i unforgiven avlossar skott mot min kompis och då går jag och skjuter ner han som var med i unforgiven och då tolkas detta som shoot on sight vilket jag inte fattar hur då jag bara skyddade min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig då jag bara skyddade min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja flera gånger men alla har varit felaktiga då jag har blivit unbannad dagen efter bannen. men en ban har jag som är riktig och det är min ban för meta och jag har lärt mig en läxa av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej tycker inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka