Nekad antisvirus | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Manica#5060

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 130

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer att vara väldigt aktiv i slutet av mitt sommarlov och sen när gymnasiet börjar så kommer jag kunna spela 3-5 timmar per dag ungefär.

Vad heter du? Ronny Hellgren

Hur gammal är du? 32

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag jag är väldigt simkunnig eftersom jag har jobbat ute på havet och även spenderat mycket av min livstid på att simma eftersom jag växte upp nära havet.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom jag vill göra staden säkrare så att inte det finns massa kriminella som går runt och gör olagliga saker. Under mina år som tonåring och vuxen så har jag även råkat ut på många rån och misshandel som jag har skadats av båda på insidan och utsidan. Det jag vill göra som polis är att skapa nya vänner inom polis kåren och även bekämpa brott.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast inom polisyrke är att vara trevliga mot alla personer eftersom det är viktigt att dom får en bra syn på polisen så att dom kan tro på poliskåren och ringa dom när dom behöver hjälp. Det är även viktigt att man lyssnar på det folk har att berätta alltså att det är viktigt att höra allas historier innan man kommer fram till en slutsats så att alla blir nöjda och att ingen bir sur. Jag tycker även det är viktigt att vara tålig inom yrket eftersom man måste lyssna på vad alla har att säga och man måste ta bra hand om alla sorters människor.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att vi som är poliser ska hjälpa folk som behöver hjälp och se till att alla kan sköta sig och följa lagarna. Om man inte följer lagarna så ska man få straff eller tillsägelse och att man ska jobba för stadens säkerhet så ingen blir skadad eller något annat hemskt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i två andra städer där jag fick lära mig en hel del om poliskåren. Jag har även gått polishögskola där jag fick lära mig grunderna inom polisyrket.

Hur är du som person? Jag är en väldigt snäll person som gillar att träffa nya människor och jag gillar även att göra rätt i samhället. Jag är väldigt vältränad eftersom jag har gått i ett flertal sporter. Jag kan hantera stress väldigt bra och jag kan lära mig snabbt på ett bra sätt.

Är det något vi bör veta om dig? Nej jag har fått med det jag vill berätta om mig själv.

Du kan bara åka och o ta intervju vid polisstationen vid östra entren så får du vänta tills du får en, MVH Vince Remes från polismyndigheten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka