Anteson | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anteson

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 21 September 2009

Vad heter du på discord? Anteson#3683

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 126 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 timmar per dag minst om jag har tid.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 2 timmar om dagen om jag har tid

Hur många timmar har du på FiveM? 126 timmar

Vad heter du? Sven Jönsson

Hur gammal är du? 23 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag vill kunna hjälpa folk och skydda allmänheten på ett eller annat sätt. Vill också gör så att folk känner sig trygga vid platser och t.ex när dom ser Securitas.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag tror att jag är bra på jobbet. Jag vågar prata med folk och är inte blyg.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, Men jag vet lite av det dom gör eftersom jag har sätt dom på t.ex piren och bilaffären.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte skrika i radion, Man ska ha respekt till dom andra som pratar och är i radion, Kort förklarat ska man bete sig i radion.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra Securitas vakt för mig är en som gör att folk känner sig trygga och vågar prata med folk. Att man inte är blyg och att man gör det som behövs för att skydda medborgare så gott det går. Man jobbar enligt reglerna som yrket har och visar hänsyn till personer. Man ska bete sig bra och vara trevlig, Man ska använda t.ex bara tazern om det verkligen behövs, Man använder t.ex batong också när det verkligen behövs om det inte går att stoppa det genom att prata.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag går mot platsen och säger i radion vad som händer. Sen när jag kommer dit så försöker jag prata med personen som hotar och kanske t.ex riktar tazer. Om det inte går att prata med personen så kan man använda tazern. Och efter det så springer jag fram och sätter handklovar på personen som hota. Sen kollar jag om personen som blev utsatt om den är okej och inte är skadad. Sen kallar jag på polis som kan ta hand om personen som är gripen och jag berättar vad som hänt. Och sen pratar jag med personen som blev utsatt om den behöver det.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer fram dit och tar upp batong eller tazer och försöker få personen att sluta utan våld. Om den inte lyssnar så kan jag skjuta med tazern eller slå den med batongen en gång. Sedan sätta handfängsel på personen och kallar på polis som kan ta hand om personen som är gripen för misshandel. Sen så kallar jag på ambulans som kommer och hjälper personen som blev utsatt om den är skadad allvarligt och om jag inte kan lösa det själv.

Har du några andra frågor? Nej

Godkänd
Gå med i Securitas discord och tagga "James Kronberg" i #fråga-securitas. Och skriv att du blev godkänd av RezRoz och väntar interjuv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka