Nekad Anteeeeee | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anteeeeee

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? gaborooo

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robert Eriksson, 34

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, ambitiös, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Robert Eriksson, 34, växte upp i en liten stad där han tidigt blev inspirerad av sina föräldrars engagemang för samhället. Hans pappa var politiker och hans mamma var lärare, vilket gjorde att alla satt ofta vid middagsbordet och diskuterade hur man kunde göra livet lite bättre i stan. Robert visste tidigt att han ville göra en insats och bidra till sin omgivning på något sätt. Efter att ha arbetat inom flera olika roller kände han att han hade nått en gräns i sin gamla hemstad. Robert bestämde sig snart att flytta till staden Unive, en stad han hört mycket om men som han aldrig hade riktigt lärt känna på riktigt innan. Väl där såg han direkt att staden hade ett enormt potential, men också stora frågor som behövde lösas. Arbetslösheten var stor, som Robert ville bidra med en förändring för att även kunna tjäna lite extra pengar för mål som en bostad och flickvän som de flesta vill ha. Idag letar Robert efter ett jobb där han kan använda sina erfarenheter för att göra staden bättre. Han söker sig främst inom yrken som Polismyndigheten efter tidigare erfarenheter, bilsäljare eller liknande. Han tänker bygga sitt nätverk bland stadsbegivenheter, invånare och företagare och föreslå projekt och initiativ som leder till fler jobb och bättre utbildning för den maxade hjälpen för stadens utveckling. Ett extra fokus lägger han på att hjälpa unga människor att finna sitt första jobb. På sikt överväger Robert att satsa på staden, eftersom han önskar sig större möjligheter att påverka och ta tillvara invånarnas bästa i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till serverns RP genom att försöka få staden att bli en bättre plats för alla medborgare. Min rollperson som heter Robert Eriksson, kommer att jobba för att hitta jobb och utbildningsmöjligheter för mig

Robert ska jobba för att få alla att samarbeta för att staden ska bli en bättre plats att leva på. Jag ska ordna olika möten och aktiviteter för att vi ska kunna trava upp alla som vill hjälpa till och komma på idéer för hur vi ska kunna förändra saker och ting i staden.

Men först ska jag bevisa för folk att jag är en värdig invånare i staden och hjälpa till där jag kan.

Jag ska göra staden till en plats där medborgarna har fler möjligheter, där ungdomar kan hitta jobb och en ljus framtid och där alla jobbar tillsammans för att hitta lösningar på stans framåtpuls.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario betyder att man skapar en situation där motspelaren får chansen att vinna eller nå sitt mål, även om det inte gynnar ens egen karaktär som att inte använda powergaming t.ex.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear Rp handlar om att man ska visa rädslor utifrån sin karaktär och göra handlingar där rädslor syns fram, exakt som verkligheten som t.ex om någon hotar en med en pistol, så ska jag inte börja kaxa emot eller ha attityd som exempel. Copbait handlar om att jag inte ska medvetet söka uppmärksamhet av en polisman som t.ex börja stegra framför polisen för att det är "kul" att lalla med polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem på unive för ett tag sen men tappade intresset och vill börja gibba igen då jag hittat intresset för det nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit sin intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka