Nekad Anteeeeee | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anteeeeee

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Anton Dahmer#7845

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? spelade ca 5 månader i sträck innan men tog en paus och kom tillbaka nu för ca 2 veckor sen. Så jag har spelat sen i början av 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka göra Securitas med alla mina ideer som jag har tänkt på som t.ex samarbeten, anställa fler, ha utbildningar ofta till nya personer som jag anställer och göra staden till en säker och finare plats där folk kan känna sig trygga. Men jag tänker börja med att se på alla förslag som kommer in av folk som både vill göra Securitas bättre som civila och folk som jobbar här som vill utveckla sin miljö som dem jobbar i. Jag tänker lösa dem viktigaste förslagen till Securitas och sedan kolla på dem lite mindre bra för att få lite variering så alla ser Securitas som en bättre plats med en bättre chef. Jag kommer såklart att hålla koll på klagomålen så att vi tar bort det dåliga som den föredetta chefen inte hunnit med och löser det. Det gäller likadant med vad dom anställda tycker och vill förbättra, och jag kommer göra mitt bästa för en bra förändring så att det syns att vi har en ny chef med en förbättring. Kommer även ha viktiga och lärorika möten då och då, Kommer försöka få in nya utbildningar som ökar allas erfarenheter inom Securitas. Kommer speciellt i början att fixa ett rekryteringsteam som jobbar hårt och är erfarna och kan sitt jobb och det kommer jag vara stenhård i, så att det inte blir nåt fel eller tjänstefel med deras makt som rekryterare. Ska bygga upp kåren och öka på antal anställda samt rekryterare så att staden blir säker och trygg med vakter som vaktar staden på ett bra sätt. Vi ska såklart också ha utbildningar som förbättrar dem anställdas kunskaper som leder till en säkrare stad när dem anställda vet vad dem gör. Rekryterarna måste jag bygga upp ganska fort så att fler kan anställas och det går fortare då vi har mer rekryterare. Dem måste ju kunna hantera jobbet och utbilda personerna samt komma med nya förslag och göra intervjuer på rätt sätt så det inte behövs andra rekryterare som hjälp. Dem anställda måste kunna ha radiodisciplin så det inte blir kaos i radion. Jag kommer inte heller att lämna jobbet direkt som jag sett att andra chefar gör.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu som veteran vakt så har lite erfarenheter och jag har utbildningar inom jobbet. Har också varit rikspolischef i en annan stad vilket nästan är samma grej, så vet hur jag ska hantera folk som inte sköter sig. Jag har varit intresserad inom chef yrket väldigt länge och det skulle bli jättekul att få bli chef nu efter att jag jobbat här ett litet tag. Jag har pluggat massa inom securitas då jag ser det som en rolig grej och jag är superintresserad inom yrket. Av pluggat så kan jag en del och kommer göra mitt bästa för att förbättra Securitas. Jag lär mig nya saker varje dag och att bli chef är större ansvar så jag kommer lägga mycket tid av att lära mig av andra och lära mig av mig själv också. Har också haft lite kontakt med den fördetta chefen så ibland har jag varit hans högra hand så jag har lärt mig rätt så mycket och känner mig redo att bli chef på Securitas. Jag gillar att ha större ansvar över saker och att kunna ta beslut, jag är också rätt säker på panelen och hur hela system funkar. Så jag känner att jag har tillräckligt goda kunskaper att bli chef här på Securitas. Sen har jag som sagt jobbat på många andra jobb som t.ex sjukvårdare där jag är van att vara trevlig och kunna prata med lugnt ton och ta bort min stress under situationer där det kan kännas jobbigt som t.ex slagsmål. Jag kommer ta många intervjuer och då är det viktigt att vara trevlig så det kommer jag såklart vara så ryktet sprider sig. Känner mig redo för chef med mina kunskaper och kommer att göra allt för att lära mig nya saker och göra Securitas till en bättre plats.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 8h på vardar och 12h på helger, kommer vara väldigt aktiv då jag finner intresset inom mitt jobb och unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, absolut.

Tillbaka