Ante | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Ante

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: plankton12331 / Ante

Ange ditt födelsedatum 25 December 2010

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag är en person som kan bemöta folk med respekt och vänlighet oavsett hur personen beter sig.
Jag är även seriös i viktiga moment när det behövs men kan även släppa loss ibland och komma med ett glatt bemötande.
Jag vill kunna hjälpa folk på servern eftersom jag själv känt igen mig i trassliga situationer som kan uppstå. Jag vill sträva för att Unive ska bli en problemfri server utan massa regelbrott så att RP:en kan drivas framåt på så sätt att den blir rolig för alla.
Jag är även ganska aktiv och kommer kunna vara det framöver.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vi alla vet att de förekommer mycket spelare som främst av allt lallar eller liknande.
Senast idag så cyklade jag på sidan av vägen in game och helt plötsligt så blir jag ramad bakifrån och dör. Tyvärr så fick jag inget ID på spelaren så de var inte mycket jag kunde göra en att ligga på marken och vänta på att sjukvårdspersonal skulle komma.
Samt att det är extremt många som ljuger om allt från kriminella grejer till skador och annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med de övriga staff teamet kommer att lösa problemen genom att specca mer. Jag vet att staffs har mycket och göra och inte alltid har tid att göra det. Därför skulle jag vilja bidra med den sorts hjälp som ett exempel. Jag kommer också vara en rättvis och vänlig person som finns till hjälp som kanske i sin tur gör så att spelare ljuger mindre. Det är också extremt mycket /help som kommer in dagligen som handlar om buggar och annat. Där vill jag också finnas för att det är inte kul att RP:a och spela när det sker mycket bugg.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är extremt viktigt att agera professionellt speciellt när man sitter på en roll såsom staff. Det visar inte bara respekt mot spelaren men utan också mot de utomstående som kommer att se Unive som en bra server att lira på vilket kommer bidra till ännu fler spelare som vill spela på just Unive Roleplay.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att kunna balansera mitt arbete som staff och privata liv på ett bra och planerat sätt. Vi är ju förstås i mitten av sommaren så jag kommer kunna vara mer aktiv än någonsin men även kunna behöva välja det privata livet och göra andra saker ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med 1 Augusti 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tyvärr ingen erfarenhet inom staff förutom en liten period som servervakt men jag är nyfiken på att lära och förbättra mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka