Accepterad Ansökan till bilfirma chef. [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Multistaden33

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
8
Användarnamn: Multistaden33 aka Shazzile

Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Bilfirma chef, Marja Lisas bilfirma

Vad heter du IRL?
Jacob

Hur gammal är du?
17

Hur många timmar har du på Fivem?
824

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag har jobbat som bilfirma chef/ägare på många servrar som tex, göteborgsstad rp, tomteboda m.m

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
Jag känner att det behövs en bilfirma chef som kan få jobbet aktivt, där kunderna slipper vänta flera dagar/timmar för att få möjlighet till att köpa bil, jag vill helst ha 2 anställda vakna KONSTANT men i värsta fall 1 då det egentligen bara behövs 1 aktiv. Sedan känner jag att jag inte bara jobbar för pengar då jag redan har pengar så jag klarar mig, jag tror att många väljer bilfirman för att få gratis bilar och snabbt bli rik, men som sagt så har jag både pengar och bilar så det är inte det som lockar mig. Jag tycker även att det är ett roligt jobb att utföra.

Beskriv din karaktär?
Min karaktär heter Jacob Larsson och är 37 år, han har varit bland annat mekonomen chef i den otroligt fina staden Multistaden, Annars har han otroligt nog blivit rik genom den lagliga vägen, genom att köpa och sälja bilar dyrare via blocket. Generellt är min gubbe trevlig och fokuserar mycket på att sprida glädje istället för att skapa kaos med vapen osv.

Hur ofta kommer du vara inne?
Jag brukar vara inne ofta, nu under lovet har jag snittat typ 8 timmar per dag men när skolan börjar igen så kanske 4 timmar, men sen kommer jag anställa kollegor som kan jobba där jag inte jobbar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Absolut kommer jag fortsätta spela men jag har förlorat spelar-glöden då jag är arbetslös för tillfället och bara åker runt i staden på att något ska hända.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?
NEJ.

Har du läst våra Regler?
Såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka