Nekad anonname | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anonname

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198128414790/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil westerberg

Vad är ditt discord namn? anonname#0577

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jens öberg och är 45 år gammal och jens har haft en jätte tuff uppväxt då hans pappa lämna han aoch hans mamma gjorde alla typ av droger som gjorde så att jens kom i fel banna i livet. hans mamma tog en överdos av anfetamin som gjorde så att hon dog, efter det så börja jens också ta droger och dråger så blev han sykist störd och ville börja bli peddofil. nu flyttade jens till unive staden för att få ett bättre liv och för att bli polis och göra så att de inte blir så för andra som har det dåligt hemma och han tänker på att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag äte en bra och aktiv spelare som lägger flera timmar vid spelet samt är jag en bra rpare som bidrar med bra ochu seriös rpande samt kan jag bidra med att vförsöka klippa om ngn gör fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med bra och seriös rp och jag bidra rpen framåt och inte bakåt och gör bra och väll planerade scenarion så att rpen blir bättre på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man är i ett scenario och det skottas för att de ska bli bättre så låter du mott partnern skjuta ner dig så du inte vinner scenariot och att båda ska ha kul från båda parterna

Hur hittade du Unive? vänner och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka