Nekad Anomev | Whitelist ansökning [Dannezan] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cat321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Anomev

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198168135829/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Anomev#7871

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo Eklund, han hade en tragisk barndom när han växte upp i sin hemort Västerhaninge med sin mamma och sin bror Hugo Eklund. Men det fanns en sak som gjorde så att Viggo glömde bort allt det tragiska och det var Fotboll. Han spelade fotboll nästan varje dag efter skolan och efter ett tag så började han i ett lag Västerhaninge IF. Viggo blev förälskad i fotboll, men sen en dag när han var 16 år så hände en hemskt sak som skulle göra så att allt Viggo hade kämpat för skulle försvinna på en dag... Han var och åkte skidor i fjällen med sin familj när han plötsligen ramlade och bröt båda benen i backen. Han åkte akut till sjukhuset och fick amputera ena benet för att det var så allvarligt. Viggo gick in i en djup depression och han låste in sig på sitt rum och kom aldrig ut igen... Men sen en dag när Viggo var 20 år så hände en sak. Han blev väldigt intresserad av säkerhet, han kollade runt på nätet efter säkerhetsföretag och hittade ett, Securitas.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill visa min kunskap inom RP, jag vill göra scenarion i servern ännu bättre och RP:a seriöst med andra spelare. Jag tycker om när det är seriös RP med andra spelare som man pratar med i spelet, då blir det som i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tyckte att den här servern verkade väldigt bra och hade flera IRL jobb och är en seriös RP server.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 30-90 minuter men har lagt mer tid på andra RP spel.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på en streamer på Twitch.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Senast ändrat av en moderation:
Godkänd. Din ansökan är bristande men den är vidare till muntlig.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka