Nekad annoncune | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

annoncune

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2007

Vad heter du på discord? annoncune#8627

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Onsdag kl 15:15-kl 21:30

Torsdagar kl 15:10-kl 20:30

fredagar kl 14:30-kl 22:30

lördagar olika

söndagar olika

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ungefär 4-5 månader om man tar bort mina bans

Vad skulle du göra om du blir servervakter? För att jag vill hjälpa servern men även staffsen med jobbet av att höja serverns rp nivå. och under lätta jobbet för staffsen genom att jag ska ge ut kick och banns så att serverns rp sak utveckla ännu mer. Och även av dom servrarna jag kört på under denna tid på fivem så har Unive varit den absolut bästa server, med rp och även dom staffsen som gör sitt arbete väldigt bra ett att försöka utveckla serverns rpa

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? varje dag när jag spelar rp så ser jag mycket bra och dåligt som händer. istället för att sätta sig i support och vänta och göra så supporterna har mycket mer att göra så kan jag hjälpa till med jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och stoppa alla lallare och dom som förstör jag har också flera vänner som är servervakt. Jag vill kunna spela unive samtidigt som jag gör servern bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tycker själv att jag bidrar med bra rp, och är väldigt aktiv och med i många scenarion. Jag har dedikerat många timmar till Unive, och vill kunna känna att min och andras RP ej ska förstöras för att folk känner att dem vill gå in och "leka av sig" på denna server. Eftersom jag är aktiv och involverad i mycket social RP, så vet jag att jag kan bidra med att städa upp när det behövs för att behålla den fina och roliga RPn man oftast lyckas RPa fram!

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag är hyfsat aktiv och jag gillar att hjälpa folk. Jag vill göra det till ett bättre spel, jag vill även göra det roligare för alla som spelar spelet. Alla roller kommer jag försöka hjälpa. Jag är rättvis och kan många regler. Jag vill påstå att jag ha en bra rp nivå som räcker långt. Jag håller även på att lära mig nya saker och är bra att ta in ny kunskap. Jag är noggrann fast rättvis på samma sätt. Alla ska behandlas lika oavsett roll. jag vill återigen poängtera att jag vill underlätta arbetet för staff teamet

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag gillar Unive och vill göra det till än ännu bättre stad än den redan är. Jag vill stoppa alla som bryter mot reglerna och försöka hjälpa alla. Jag ska fortfarande rpa som vanligt men om jag stöttar på ett problem dvs personer som bryter mot reglerna eller lalla ska jag försöka hjälpa dem. Hjälpa dem till att höga deras rp nivå och deras kunskap inom rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? de jag ska använda som servervakt är /kick (id) /anledning) /ravvie (id) /svban (id) (anledning) man bannar nån i 60minuter /dv man dvar en bil

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ag har varit bannad 3 gånger många när jag var ny men den första bannen fick jag för copait jag burnade vid en parkering och så kom en polis fram och då jag såg inte han och då blev jag bannad för copait. andra gången blev jag bannad för powergaming och sunt förnuft. Den bannen som var senast var copait och det var när jag var polis men hade en annan karaktär och jag och minna kompisar var på ett street race och min kompis blev tagen av polisen jag gick fram och prata med polisen och han sa att jag skulle gå där ifrån och då tog jag min bil och körde fram och skrek hoppa in till min kompis och då rikta dom tasear och jag åkte iväg kom tillbaka och provade igen och dom rikta taeser ioch då gav jag upp och åkte iväg sen blev jag bannad. Jag har lärt mig av alla minna banns men den senaste var jag felaktigt bannad tyckte jag för att jag skulle bara rädda min vän.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ja

Discord annoncune#8627

Öppen Pm svarar snabbt

MEDLEM
Vianor
provanställd
Ahmed Johansson

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka