Nekad ANNESKO01 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANNESKO01

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? AJDIN

Vad är ditt discord namn? MOHAMED

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Berätta om din karaktär. jsg är 24 år gammsl uppvuxen i göteborg. mitt intresse är gaming för det mesta gta fivem rp. gilla att umgås med folk på nätet samt glida runt i fina bilar. bor med min tjej i gbg och live streamar för det mesta om dagarna på kick samt youtube 6h om dagen .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer förhoppningsvis bidra med att börja på polismyndigheten och göra stadens trevligare och lungnare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man hjälper den man är emot att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska ha respekt man ska inte använda servern som datimg eller vara toxig i spelet man ska vara normal och förska rp så bra som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rp på sweden rp i 1 år samt varit innan på trakten rp i flera år samt på balkan glory kan lagar och regler då jag jobbat på polismyndigheten.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt erafaren och vet hur folk fungerar

Nekad.
Anledning:
skriv lite mer text på karaktärsbeskrivningen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka