Accepterad annawi80 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRALEFFE

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? BRALEFFE#1741

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och är 22 år gammal. Han föddes och är uppvuxen i Uppsala , Hans drömmål är att jobba inom brandkåren. Lars är en väldigt glad och driven människa som vill uppnå sina mål.
Redan sen lågstadiet så ville han bli Brandman. Lars är hel svensk han är 178 cm lång och gillar att arbeta med människor. Han har två barn men ingen fru och han bor ute på landet. Hans favoritämne i skolan va idrott och kemi. På gymnasiet gick han i idrottslinjen i 3 tre år och efter de studerade han på högskolan i 4 år till brandman. Hans favoritmat är köttbullar och makaroner. Lars hade en ganska bra uppväxt, han hade bra betyg och han tappa oskulden med sin fru Katis när han var 12 år. Lars jobbar nu som gruvarbetare och har väldigt goda egenskaper. Han är bra på att handskas med yxor och även väldigt bra på att samarbeta. Han gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar han även på GTA 5 och Marvel 4. Lars är med i en organisation där man hjälper flykting barn som har tappat bort sina föräldrar i krig osv… Innan så var han fotbollstränare för Hammarby IF med sin käraste kollega Johan Peterson och han ledde de till Gothia cupen 2009.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa communityn och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara brandman för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela väldigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämmna i ett secnario för att vinna är väldigt och mortpaterns är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och isatället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra rp nivå och då mnas det att man ska spela scenariot bra och inte lämmna och spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en vän som rekommenderade er och ville att jag skulle testa det. Och jag gillade verkligen det och där efter blev jag väldigt intresserdad, varför jag söker medlem är ju för att jag vill kunna hjälpa till ännu mer och att kunna få all tillgång till spelet.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka