Nekad ANKMAFIA08 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKMAFIA08

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199386198635/

Ditt Hex-ID: steam:110000154fe026b

Vad är din discord tagg? ankmafia01

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-30 121916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tog spawnmenu för att jag inte ville bli rånad och det var det absolut dummaste jag kunde gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt sen kom de en bil där det satt två personer i och de bad mig att hoppa in i bilen och det var då jag combat logade igenom att ta /spawnmenu vilket var det dummaste jag kunde gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde helt fel och det kommer absolut inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för vdm när jag hade en ganska mycket sämre dator som knappt gick att spela på och då laggade jag in i 1 person som stod på sidan av vägen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade definitivt kunnat göra något annurlunda jag borde inte combat logat det ska absolut inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort jag har lärt mig att det inte är okej att förstöra ett scenario igenom att combat logga vilket var väldigt dumt gjort av mig. jag kommer inte avbryta scenarion igenom att fega ur och combat logga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag föstår att den automatiskt blir nekad om jag ber om att få den läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka