Accepterad Ankisshhh | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankisshhh

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Ankisshhh#0841

Vad är ditt födelsedatum? 14 Janurari 2007

Berätta om din karaktär. Arkadiusz Kranjic är en ambitiös och skarp individ som är fast besluten att bli en framgångsrik advokat. Han är en person som är mycket självsäker och har en självsäkerhet som sällan vacklar. Han har en stark vilja och en bestämdhet att nå sina mål, och han är villig att arbeta hårt för att uppnå dem.

Arkadiusz är också mycket intelligent och har en skarp analytisk förmåga. Han har alltid varit fascinerad av rättsväsendet och har en utmärkt förståelse för lagar och förordningar. Han är en skicklig kommunikatör och kan uttrycka sig väl både i skrift och muntligt. Han är också mycket bra på att lyssna och förstå andra människors synpunkter.

När det gäller hans personlighet är Arkadiusz en mycket pålitlig och lojal person. Han tar sitt arbete på allvar och är mycket noggrann när det gäller att utföra sina uppgifter. Han är också mycket social och har en förmåga att bygga goda relationer med människor. Detta är en förmåga som han tror kommer att vara mycket användbar när han börjar arbeta som advokat.

Arkadiusz är en person som alltid strävar efter att bli bättre. Han tar feedback och kritik på ett positivt sätt och använder den för att förbättra sig själv och sitt arbete. Han har också en positiv inställning och tror på att allt är möjligt om man arbetar tillräckligt hårt för det.

Totalt sett är Arkadiusz en person med en stark drivkraft och ambition att bli en framgångsrik advokat. Med sin skarpa analysförmåga, kommunikationsfärdigheter och sociala förmågor är han väl rustad för att ta sig an utmaningarna i denna karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och roliga scenarion. Kommer även ta plats på servern så alla som möter mig ingame kommer ha roligt runt mig. Kommer bidra med bra RP och skaffa mycket kontakter ingame. Det är vad jag kommer göra till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så det blir roligt för båda parterna och att man ska göra möjlighet att motparten också kan "vinna scenariot"

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka