Nekad Ankish | Ansökan till Servervakt [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankish

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeth

Vad heter du på discord? Ank1sh#6896

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. . Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 14:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 15:00 - 03:00
Lördag: 11:00 - 11:00 typ hur länge jag vill
Söndag: 11:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad en gång innan för vdm det var en kille som sprang mitt ut i vägen och då råka jag köra på han sen blev jag bannad i 24h

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt (SV) rpar som vanligt men har lite extra uppmärksamhet om någon bryter mot reglerna, men inte leta efter personer som man kan banna/kicka utan man kör som vanligt fast vara ganska uppmärksam om någon som sagt bryter mot reglerna. Om någon bryter väldigt mycket regler eller gör grova regelbrott tar man ett klipp och skickar till en helper/rp ansvarig så de kan lösa en längre ban. Men som jag sa en Servervakt ska bara holla lite koll på alla man rpar med så de inte gör några regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? En Servervakt ska kunna avlasta staffs arbete med mindre regelbrott så vi kan hjälpa till med det vi kan göra ! Jag skulle haft koll på lallare och folk som bryter mot reglerna, samt hjälpt nytt folk t.ex. skriver till dom att dom inte få har default kläder på sig, bannat folk som t.ex. snackar OOC in game, Som servervakt skulle jag kunna dv:a väck bilar som t.ex. buggar, eller om dom står i vägen för andra personer som spelar på servern som t.ex. vid torget, Som servervakt skulle jag kunna bidra med att göra det enkla jobbet som dv:a bilar för staffsen så dom kan hålla koll på större scenarion, Jag skulle kunna revivea folk som spawnar döda, gjort det enkla jobbet för staffsen, jag skulle vilja hjäpa servern så den blir en server som har 0 lallare på och göra så att unive kan uppnå en toppen nivå av rpandet, samt rapporterat buggar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina förmågor på fel sätt eller för mycket såsom att revivea sig själv för ofta för att undvika att använda plåster eller att åka till sjukhuset samt att banna om ett scenario inte gick på dett sättet man ville den skulle. Korruption är att man använder sin roll för ens egna vinst tex i ett scenario eller liknande. Korruption kan ofta ske när man mutar polisen men i detta fall betyder det att man använder sin roll för att alltid ha rätt / vinna scenarion.

Nekad, Kopierat annan ansökan

Mvh,
CrustLux
Servervakt Ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka