Inaktuell ankfötter | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: kalle/storballe

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? bluewolf

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 230627.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort fel som var ett stort regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb körde på mig och min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett stort fel som använde min bil för att göra något tbx för att jag blev arg. Han körde in i min bil ifrån ingenstans och flera andras och därför körde jag in i hans för att min bil ska va hel och han ska inte förstöra den i onödan för då tänker jag förstöra hans också. men det var ett stort fel av mig som jag kunde gjort på många andra sätt än att bara göra det snabbaste sättet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft, anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pratat med staff och klippa det eller skriva /help eller lämna det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig använda min bil emot någon annans och att man ska ta allt med staffs eller helpers om nån gör ett stort regel brott men man kan även försöka lösa det utan att bryta emot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamensan och det lovar jag att inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka