Accepterad ankfötter | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: kalle/storballe

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? Complain

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-12 211459.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde nått som jag verkligen inte borde gjort och det var ett stort regelbrott som jag ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en polis pitta mig med flit 4 ggr och sen gick min bil sönder och då när han höll på att ta min kompis och prata med han för att sedan gripa han och då tog jag polis bilen för att ta mig ifrån platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både en bann som både var felaktig och inte. Jag gjorde ett fel som vara dumt och som jag aldrig kommer göra om men polisen pitta mig 4 ggr vilket var bra för han men dåligt för mig och sen gjorde jag en sak som var bra för mig men dåligt för han och det var bra för mig och det var dåligt för han när jag tog hans bil vilket som var fel av mig men det va min ända utväg men det var ett stort fel och det förstår jag och jag ångrar det jätte mycket och det ska ej hända igen och jag har inte gjort något sånt på dem 4 åren jag har varit på unive men jag var bara arg på polisen som pitta sönder min patent. förlåt för min dåliga rp nivå i det scenariot och det var dumt gjort av mig och jag garanterar er att det ej händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för sunt förnuft 3 ggr men 1 av dem var felaktiga och sen har jag blivit bannad för nått mer för 3 år sedan typ men sen så blev min dc hackad och då lämnade jag unive och sen gick med igen och då var alla mina roller borta. Jag har tagit lärdom av dem och inte blivit bannad för sunt förnuft igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ALDRIG tagit en polis bil och stannat kvar även vad polisen gjorde för fel och fortsätta scenariot och efter det hade jag hoppat support och tagit det med staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska upp föra sig och göra så att varje scenario verkligen måste kännas bra för dem andra och inte bara mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och det ska jag inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka