Nekad ankfötter | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: kalle/storballe

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-13 164429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag överdrev i den situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis som är ny i UNIVE började slå mig och då slog jag tbx på han och sen varnade jag honom att han skulle sluta slå mig annars kommer jag skjuta honom och sen så fortsatte han så jag blev jätte skadad och då sköt jag han och då fortsatte han slå mig och då sköt jag honom igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag drog till mitt gänghus med min vän och då stannade jag och då hoppade han ut samtidigt jag började backa med bilen och då slog han mig när jag hoppa ut för att kolla vad som hände med han och då blev han arg och knockade mig flera gånger och då blev jag arg och började slå honom och då knockade jag honom och sen så hände det om och om igen och han fortsatte slå mig när han kom upp och han fortsatte slå mig när jag kom upp och då så varnade jag honom med att skjuta han och då fortsatte han och då sköt jag honom igen så det var självförsvar och inget annat ifrån min sida så det borde bara vara han som blev bannad och vi fick ingen varning innan. Men jag måste erkänna att det ar fel ifrån min sida också för jag kunde ha hoppat in i bilen eller ta mig där ifrån och jag borde inte skjutit honom för det var överdrivet så jag vet att det var fel ifrån min sida också men jag gjorde självförsvar och fick ingen varning och man ska alltid få en varning vid slagsmål eller sånt som vi gjorde men jag gjorde också ett stort fel som börjar skjuta men jag sa till han att sluta för att det räcker och varnade honom med att skjuta men jag gjorde ett alvarligt regelbrott som jag ångrar stort men han rpa ej på skador när jag sköt honom och han brydde sig inte när jag riktade emot honom och han värna inte om sitt liv och jag försökte springa iväg flera ggr.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 för att jag frågat vilket gäng man är med i inne i en klädes affär och en gång för typ 2,5 månad sedan när jag var med och hade roller i min väns server som jag lämnat och när jag blev bannad för att jag fråga var för typ 2 år sedan innan jag tog en paus ifrån fiveM 1 år efter det, och nu gick med i UNIVE igen för 4 månader sedan och en gång ganska nyss typ 1 månad sedan där jag bad om gäng nycklarna ifrån en gammal gäng medlem inne på sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa in i bilen och kört iväg och aldrig tagit honom till gänghuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket, Jag kommer hoppa in i en bil och inte ta honom till gänghuset igen och samma sak gäller alla andra jag kommer träffa om dem inte har något med huset att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamensan och det lovar jag att inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka