Inaktuell ankeshof_anka | Ansökan till Staff [Kriminell]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Nilsson

Ditt discordnamn: ankeshof#2056

Ange ditt födelsedatum 20 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff på Unive då jag vill vara med och utveckla serverns rp men samtidigt rådgiva spelare om hur de kan göra för att utveckla sin rp för att rpn på servern ska bli så hög och bra som möjligt. Jag anser även att jag borde bli staff på servern för att jag är väldigt aktiv och kan bidra med väldigt mycket för staffteamet. Jag var helper innan men anser att jag har tagit till mig ganska så mycket mer än vad jag bidrog med innan och vill nu göra mitt allt för att göra det så bra som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att suntförnut regeln inom kriminella delen inte funkar så bra då det är väldigt dålig tanke bakom deras agerande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta hårdare åtgärder på folk som inte har nåt tänk alls.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man beter sig professionellt genom att behärska "helper" rollen genom att inte sitta och lalla i support men även när man tar staffsamtal ingame. Man ska vara en förebild för serverns spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 17:00-21:40
Tisdag: 17:00-21:40
Onsdag: 17:00-21:40
Torsdag: 17:00-21:40
Fredag: 17:00-21:40
Lördag: 11:00-02:00
Söndag: 11:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021 men vart bannad nån gång.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper innan i maj 2023. Har även varit staff på en annan server och det gick dunder.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka