- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Ditt discordnamn: ankeshof#2056
Ange ditt födelsedatum 10 April 2009
Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff då jag har spelat på unive i 2 år och har fått en väldigt bra rp och en överblick av serverns rp av den kriminella sidan. Jag väljer att bli staff då jag vill vara med att hjälpa serverns rp till en rp där alla kan vara delaktiga för att ha så kul men också där rp nivån är hög för att få det bästa av scenariot. Jag tycker också jag ska bli staff för jag har en väldigt hög rp nivå , jag är mogen och jag är kompetent för att vara staff. Jag har rpat kriminell i 1.5 år och jag har väldigt bra koll hur en kriminell ska rpa för att det ska bli så bra rp som möjligt. Jag tycker också jag ska bli staff för jag spelat five m länge och har en hög rp nivå och många erfarenheter och vill kunna dela av med mina kunskaper för att de andra ska kunna lära sig och bli lika bra rpare. Jag tycker ni ska välja mig då jag har väldigt lätt för att lära mig och ta kritik. Jag är också bra på att hjälpa andra eller att ta beslut om e.x en ban om någon gjort något fel och jag kan ställa mig från en perspektiv från både sidorna för att kunna lösa situationen på bästa sätt men fortfarande så man lär sig av sina misstag. Jag tycker också jag ska bli staff då jag brinner för att utvecklas men också för att hjälpa andra och då passar det bra som mig att vara staff för jag kan hjälpa folk om de behöver hjälp med saker. Jag tycker också jag ska bli staff för att jag vill kolla över den kriminella rp:n som krimansvarig till mesta dels men också kolla över de andra delarna av servern som e.x piren eller andra allmänna platser där det händer mycket. Jag vill också bli staff för jag vill utveckla serverns rp för att det ska bli mer roliga scenarion istället för att folk ska bli arga för ett scenario eller att folk gör regelbrott. Vill också bli staff då jag vill göra mer staff arbete än att rpa
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag : 16:30 - 22:00
tisdag : 16:30 - 22:00
onsdag: 15:50 - 22:10
torsdag: 17:00 - 22:00
fredag 7:00 - 9:30 sedan efter skolan 15:00- 03:00
lördag 10:00 - 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt har jag spelat på unive i 2 år men tagit pauser från five m då och då
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag kan alla commands
/sqlban id dagar anledning
/sqlsearch Steamid
/sqlbanoffline steamid dagar anledning
/sc Staff chatt
/sv servervakt chatt
/noclip Kolla runt som osynlig
/clearchatforall man rensar chatten för alla
/kick id anledning
/dv man tar bort bil
/revive man återupplivar någon
/bring man drar någon
/giveitem id item antal
/tpm teleporta till utsatt gps
/goto id
/addkey lägg till nyckel
/freeze man fryser en spelare
/svban man bannar någon i en timme
/spec man speccar
/specoff man speccar inte längre
/skin man ger karaktärskapnings meny för utsende
/ped man ger pedmeny
/announce man skickar ut för alla på servern
/togglename man sätter på så man ser namnen
/sqlunban hex id
/ooc man skickar ut i ooc för alla på servern
/reportlist man ser alla hjälpförfrågningar / reports
/dv man tar bort bil
/v spawnamn på bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag e berädd på alla delar av staffjobbet
Ditt discordnamn: ankeshof#2056
Ange ditt födelsedatum 10 April 2009
Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff då jag har spelat på unive i 2 år och har fått en väldigt bra rp och en överblick av serverns rp av den kriminella sidan. Jag väljer att bli staff då jag vill vara med att hjälpa serverns rp till en rp där alla kan vara delaktiga för att ha så kul men också där rp nivån är hög för att få det bästa av scenariot. Jag tycker också jag ska bli staff för jag har en väldigt hög rp nivå , jag är mogen och jag är kompetent för att vara staff. Jag har rpat kriminell i 1.5 år och jag har väldigt bra koll hur en kriminell ska rpa för att det ska bli så bra rp som möjligt. Jag tycker också jag ska bli staff för jag spelat five m länge och har en hög rp nivå och många erfarenheter och vill kunna dela av med mina kunskaper för att de andra ska kunna lära sig och bli lika bra rpare. Jag tycker ni ska välja mig då jag har väldigt lätt för att lära mig och ta kritik. Jag är också bra på att hjälpa andra eller att ta beslut om e.x en ban om någon gjort något fel och jag kan ställa mig från en perspektiv från både sidorna för att kunna lösa situationen på bästa sätt men fortfarande så man lär sig av sina misstag. Jag tycker också jag ska bli staff då jag brinner för att utvecklas men också för att hjälpa andra och då passar det bra som mig att vara staff för jag kan hjälpa folk om de behöver hjälp med saker. Jag tycker också jag ska bli staff för att jag vill kolla över den kriminella rp:n som krimansvarig till mesta dels men också kolla över de andra delarna av servern som e.x piren eller andra allmänna platser där det händer mycket. Jag vill också bli staff för jag vill utveckla serverns rp för att det ska bli mer roliga scenarion istället för att folk ska bli arga för ett scenario eller att folk gör regelbrott. Vill också bli staff då jag vill göra mer staff arbete än att rpa
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag : 16:30 - 22:00
tisdag : 16:30 - 22:00
onsdag: 15:50 - 22:10
torsdag: 17:00 - 22:00
fredag 7:00 - 9:30 sedan efter skolan 15:00- 03:00
lördag 10:00 - 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt har jag spelat på unive i 2 år men tagit pauser från five m då och då
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag kan alla commands
/sqlban id dagar anledning
/sqlsearch Steamid
/sqlbanoffline steamid dagar anledning
/sc Staff chatt
/sv servervakt chatt
/noclip Kolla runt som osynlig
/clearchatforall man rensar chatten för alla
/kick id anledning
/dv man tar bort bil
/revive man återupplivar någon
/bring man drar någon
/giveitem id item antal
/tpm teleporta till utsatt gps
/goto id
/addkey lägg till nyckel
/freeze man fryser en spelare
/svban man bannar någon i en timme
/spec man speccar
/specoff man speccar inte längre
/skin man ger karaktärskapnings meny för utsende
/ped man ger pedmeny
/announce man skickar ut för alla på servern
/togglename man sätter på så man ser namnen
/sqlunban hex id
/ooc man skickar ut i ooc för alla på servern
/reportlist man ser alla hjälpförfrågningar / reports
/dv man tar bort bil
/v spawnamn på bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag e berädd på alla delar av staffjobbet