Nekad ankeshof | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
17
Ditt discord namn: ankeshof

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? LK040

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att jag fick en indragen krim för att jag shot in sighta en kille nere i grovestreet klockan 9:00 ungefär på morgonen, de var vi fyra och 10 fler pers ingame. Det jag gjorde var att jag sköt ner en kille direkt jag såg han i deras bil i grove street. Och jag vet själv att detta var ett grovt fel som jag gjorde men innan dess bara några minuter sedan så hade vi skjutit mot varandra i exakt likadan bil som dom hade på klippet, även tio minuter sedan innan så sa flamingo och han andra "vi kör bara skjuta, inga kidnappningar", och det kan jag svära på. På de sättet visste jag att de var deras bil och sköt direkt. Och jag vet, detta var idiotiskt, men jag vet även att jag kan rpa bättre än såhär. Detta är inget nytt för mig att man inte får skjuta direkt och det står jag för, 100%. Jag står för mitt fel och jag är ärlig.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill inte påstå att ditt beslut är felaktigt men det jag vill säga är att jag vet att detta var fel, jag står för det jag gjorde. Men samtidigt så vet jag att jag kan rpa bättre, jag har varit på servern i tre år och detta var faktiskt första gången jag shoot on sightar på någon inom krim rpn. Själv tycker jag kanske att jag kunde fått en, två krim varningar. Men jag förstår dig samtidigt, ni vill skärpa till krim rpn och då behövs krims dras.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/j0eOCgX7rv0-xQLrO?invite=cr-MSxZRlgsMTk1NDYzMDEs

Även bild på att jag e grön spelare.

1730559201082.png

1730559212816.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka