Nekad Ankanpåtaket_645 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? ankanp0taket

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Hakim och är 23 år gammal. hans Bakgrund har varit svårt hans pappa dog när han va 3 och mamman börja dricka han har aldrig haft någon som står med han utan hans bror Loke Loke var som Abdis bästa vän Abdi kunde säga vad han ville utan att Abdi skulle få skit hans känslor va bra med Loke men dåligt med sin mamma för att hon va full hela tiden. Abdis intresse va att spela fotboll tills Abdi börja hänga med de kriminella och börja sälja droger o börja få in pengar Abdi börja få problem med polisen o börja åka in med olika brott som tex grovt rån grov narkotika brott o mm. Abdi börja stiga sig upp i gänget o sedan efter ett tag blev medlem i gänget så Abdi fick börja hänga med på alla olika slaks rån kidnappning gäng krig o mm Abdi fick mycket fiender samt vänner men Abdi börja få dålig sömn o orkade inte lika mycket som han orka förut så Abdi börja ta sig ut ifrån gänget svara inte när dom ringde kolla inte på dom när han såg dom i stan till slut börja bossen Hassan bli fundersam Hassan undra vad han har gjort för att Abdi inte ska svara han så Hassan valde att ta en snack med Abdi Hassan fråga frågor som "Varför är du inte aktiv" "varför svarar du inte din mobil" o mm Abdi svara att han va trött på den kriminella livet så Hassan blev arg o sa "har du börjat så kommer du aldrig komma ut" då blev Abdi nervös o tänkte att han kanske inte kommer ut från det här livet så Abdi börja med att boka ett flyg till staden unive o nu får se hur hans resa kommer se ut

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och bidra med mer social rp och det viktigaste för mig är att den parten jag spelar med har roligt samt alla andra. Även om jag förlorar ett scenario så gör det inget för att då tycker det som jag rpar med det är roligt och det är viktigt för mig. samt att rpn ska vara på top där man känner att man vill spela från man vaknar tills man sover o göra så om o om igen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den man rpar med vinna scenarion och så att det ska ha roligt när det rpar med mig o att man inte bara ska tänka på att vinna alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja RDM: Jag får inte döda någon utan en anledning eller senario bakom de VDM: Jag får inte använda min fordon för att döda någon utan en anledning Powergaming: Jag kör i en vägg i 200 km/h och sen springer iväg som inget har hänt FEARRP man ska värna om sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat ett tag och är erfaren inom rollspel!!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit muntlig intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka