Accepterad ankan21212 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankan21212

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? s.mmmms

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johnny Järnros 59 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stålsäker ,Tystlåten, Lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johnny Järnros är 59 år, uppvuxen i en arbetarklass område i Majorna. Han har alltid varit intresserad av motorcyklar och byggde sin första moppe som tonåring. Genom åren har han blivit en del av MC-kulturen och är känd som en tystlåten men pålitlig person som alltid håller sitt ord. Johnnys framtids planer är att starta sitt egna mc gäng eller liknande med sina kompisar som han reser hit med. Johnny hoppas på en väldigt bra framtid här i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och mogen rp till servern, jag har lärt mig utav tidigare erfarenheter hur tråkigt och jobbigt det kan vara att inte vara seriös inom scenarion eller allmänt inom rp då det förstör mycket. Jag har tagit en liten paus ifrån rp då jag tröttnade på det för inte så länge sen men är redo att börja igen. Inte bara att jag är seriös utan jag kan alla regler och hur man beteer sig helt enkelt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario klassar jag som att det inte spelar någon roll om t.e.x jag skulle dö eller förlora för att motpartens sida skulle "vinna" utan bara att jag tillbringar bra rp till scenariot och scenariot visar sig få bra resultat, så de spelar ingen roll om jag skulle dö eller liknande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brytit mot regler både när jag inte tänkt på det eller när jag vetat om det. Som jag sa tidigare spelade jag mycket när jag var yngre och då har det hänt att jag inte tänk med sunförnufft eller annant utan bara spelat, det kan vara allt ifrån att åka upp på ett berg med en icke off road bil till att inte ha rpat på skador eller annat, men jag har alltid försökt mitt bästa med att alla ska få en rättvis "rp" och att alla ska ha det bra. Såklart har jag lärt mig utav allt detta.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vilket betyder vechile death match ( ursäkta stavningen) vilket betyder att man använde ens bil som ett slags vapen, ex köra på någon. RDM random death match, alltså att man dödar någon oskyldig eller som itne har något med en att och göra, alltså att man inte har anledning att döda någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
hej, detta är gjort!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka