Nekad Ankan2009 | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan2009

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? capybara1#7872

Ange ditt födelsedatum 1 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv efter skolan väldigt mycket om jag blir servervakt då jag inte går på någon sport så spenderar jag mesta dels av min tid efter skolan framför datorn. Så gissar på att jag kommer va aktiv och rollspela på servern minst 8-9 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på Unive ända 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde ej skicka bild men 2gånger har jag blvit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är ungefär som staffs men de ända skillnaden är att Servervakter ej går in i noclip och bannar högre en 60 min. De ska endast rollspela normalt och ta tag i saker som staffs inte hinner göra. sedan skickar de in de till en servervakts ansvarig som sedan förlänger bannen om de tycker att de är rimligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern så gott jag kan. Jag vill förhindra lalliga personer som förstör scenarion. Jag vill få bort streamsnipers från servern och folk som inte kan följa reglerna. Jag vet om att jag inte får banna i scenarion och stora grejer som stora scenarion. Jag vill att alla ska känna sig trygga i Unives community o därför vill jag vara där o hjälpa till så gott jag kan. Jag vill också göra servern större med att sprida ett gott ryckte med Min servervakts roll. Jag kommer göra precis allt för Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och sv abuse innebär ganska tydligt när man tex bannar folk eller när man revvar sig själv. De kan också va när man inte gör sitt arbete rätt. Man bannar i scenarion eller är allmänt korrupt. De kan också vara att man beter sig i chatterna eller ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka