Nekad Ankan | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad heter du på discord? audi_12341234

Vad är ditt Hex:ID 11000013d20a466 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. nu när det är lov så spelar jag från 12 till 05 om jag ej ska ut eller iväg med polare eller med familj. men sedan när de blir skola igen så kommer jag att spela från 15:00 till runt 00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2021 har jag spelat det var då jag blev medlem första gången men har råkat lämna discorden så min sån 2021 roll har försvunit.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej skicka kan skicka till någons pm om de går bra

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakterna ska hålla koll på alla spelare under rpn vi ska lixom rpa och kolla om någon gör fel och såna småsaker som staffsen ej kan hålla koll på så vi servervakter ska typ göra arbete som är tillräckligt stort som vi kan göra men för litet för staffsen för staffsen har tillräckligt med ärenden som dom behöver att göra som är viktigare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till att göra så att rpn blir bättre och roligt för alla här på server så jag gör det ända jag kan göra för att hjälpa till är att ansöka till servervakt och hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man är kurrupt som servervakt är att man sitter och ressar sig själv om man har dött eller ressar sina vänner eller att man sitter och ha toggleid på så du ser vart folk är i scenarion, detta är väldigt tråkigt och inget som jag nånsin kommer att göra då det är sjukt löjligt och dåligt för servern om folk ska vara korrupt

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-06-28)

Du får ansöka igen om 29 dagar. (2024-07-28)

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka