Accepterad ANKA1333336 | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ANKA1333336

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013636691/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? ANKA#2852

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär.

Hej min huvudkaraktär kommer heta Max Svensson då jag har rpat med hans namn på andra servrar. Alltså Karaktären som jag kommer RPA på är Max Svensson. Han kommer från Sverige och har bott där i hela sitt liv. Han har dock aldrig hittat en stad som han är nöjd med utan det har varit mycket saker med städerna men nu så sitter han i en solstol i Spanien och åker hem på torsdag för att vakna upp i sitt nya hus i unive huvudstaden i Sverige.

Nu kommer lite bakgrund på Max Svensson. Max Svensson är uppväxt i Smögen hans familj har haft det väldigt bra ställt. Dom har alltid haft mycket pengar och havsutsikt om ni har varit i Smögen så vet ni att husen där är väldigt dyra. Huset var insprängt i berget. Men pengar tyder inte på glädje familjen hade ändå det tufft. Hans pappa var alkis och hade svårt att motstå alkohol. Han var typ alltid arg för att han hade typ alltid druckit men ja pengar är ej glädje så att säga. När Jag/Max var 5 år så följde jag med min pappa ut med hans båt jag/Max hade ingen flytväst för att hans pappa vid namn Göran.

Jag var 5 år hade ej flytväst detta var ett minne jag komihåg för att vi låg i kanske 80 knop pappa sa till mig ta tag i ratten och då så körde vi bara framåt men alltså så var jag 5 bast viste ej så mycket om båtar och viste ej vad en spak gjorde så jag bara tryckte fram på spaken (det var gasen) 5 år första gången körde jag båt utan flytväst kunde knappt simma och låg i över 100 knop. Pappa kom springandes till fören och skrek på mig fast han gråt fortfarande för att hade hade ju druckit och varit ute med båten med en 5 åring som ej hade flytväst. Den dagen bystämde han sig för att aldrig mer dricka igen. Det var ett mina han verkligen komihåg.

Max svensson har haft en helt okej uppväxt. Efter hans pappa slutade dricka så blev allt mycket trevligare hemma. Fast hans pappa försökte köpa bort allt som har hänt för när Max svensson hade fått körkort så stod det en helt ny LaFerrari klart att Max blev glad men fortfarande tänkte han att han försökte köpa bort allt som hade varit.

Max hade velat jobba som poliser eller något med bilar för att han tycker det är väldigt kul att jobba med bilar och han har alltid gjort.

[Jag var unbannad igår efter 1 år så jag vet inte vad alla jobben heter nu men det var biljobb just då]

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ha whitelist jobb så att man kan förbättra sig på rp. Jag försöker själv att bli så bra som möjligt på rp för att det är det roligaste jag vet. Men om jag hade kunnat ha whitelist jobb så hade det varit mycket roligare för det blir mer som i verkligheten. Jag har varit wl innan och det var väldigt roligt.Med Medlemskap så hade det varit mycket bättre för att man kan få mer social rp med just den rollen som gör så att man kan få vänner och ha väldigt roligt när man rpar. Jag tycker också att jag ska bli medlem för att jag kan alla regler som gör så jag alltid håller en hög och social kompitencs vilket gör så att jag inte bryter regler så att det blir kul för alla personer som spelar rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ifall jag skulle få Whitelist så skulle jag kunna söka till de jobb som jag verkligen vill ha som jag verkligen hade velat ha . Det hade varit mycket bättre för att man lär sig mer om rp och det är roligt. Rp är det roligaste jag vet för att man kan prata med folk och det är som i verkligheten. det hade varit 1000 gånger mer roligt om jag hade varit Whitelistad.Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett rån så ska inte jag ta alla pengar utan personen jag gjorde rånet med det var det ända jag kom på nu det var typ 1 år sedan jag spelade fivem så det kan vara lite svårt. Men att man spelar inte bara att du själv ska bli störst utan man har social rp och sånt.

Hur hittade du Unive? Fev sa att den var bra.

Anmäl

Tillbaka