Nekad ANKA1333336 | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKA1333336

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? a_n_k_a

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Max Svensson växte upp i en medelstor svensk stad där hans familj värderade rättvisa och samhällstjänst högt. Hans far var en brandman och hans mor en sjuksköterska, vilket gjorde att han redan från unga år hade starka förebilder inom samhällsnyttiga yrken. Redan som barn visade Max ett stort intresse för polisyrket och fascinerades av hur poliser kunde skydda och hjälpa människor. Hans intresse växte ytterligare när han under gymnasietiden fick chansen att praktisera hos den lokala polismyndigheten.

Max är en person som utstrålar lugn och beslutsamhet. Han är omtänksam och har en stark känsla för rättvisa. Han är också mycket empatisk och har lätt för att sätta sig in i andras situationer, vilket gör honom särskilt lämpad för att hantera konflikter och hjälpa människor i nöd. Hans envishet och beslutsamhet driver honom att alltid sträva efter att göra sitt bästa och aldrig ge upp, även i svåra situationer.

Max vill bli polis för att han brinner för att skydda och hjälpa människor. Han vill bidra till att skapa ett tryggare samhälle där alla kan känna sig säkra. För honom är polisyrket mer än ett jobb – det är en kallelse. Han vill vara den som gör skillnad, som ser till att rättvisa skipas och som hjälper de som inte kan hjälpa sig själva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till er FiveM-server genom att upprätthålla en hög nivå av professionalism och disciplin. Jag kommer bidra med inget lallande och alltid ha en bra rp. Jag kommer aldrig gå ooc ingame för jag tycker det förstör mycket när man spelar sedan kommer jag alltid hålla bra koll på reglerna så att jag inte bryter något

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag kan ha råd att förlora i ett scenario för att ha så bra rp som möjligt och jag behöver liksom inte alltid gå med vinst att alltid gå med vinst är en liten del av powergaming för du spelar för att bara ha makt och pengar alltså lite som i GTA V

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. Rdm - att du dödar något utan någon anledning vdm - att du använder din bil som vapen powergaming - finns två olika och den ena är att du är odödlig och den andra är att du ebart spelar för makt och pengar man kan säga att du spelar som det vore gta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har öven 1500 timmar på fivem och 1400 i rollspel har spelat unive innan också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka