Accepterad ANKA1333336 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKA1333336

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013636691/

Ditt Hex-ID: 11000013ec92a53

Vad är din discord tagg? a_n_k_a

Vem var det som bannade dig? vet inte för det står inte vem som bannade mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bilar.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta en polisbil och leka terorist och köra in i hur mycket folk som helst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag började med att stjäla en stor lastbil från en parkering nära hamnen. När jag körde genom staden aktiverade jag min plan, vilket orsakade kaos och förstörelse. Spelets detaljerade miljö och realistiska fysik gjorde upplevelsen både intensiv och uppslukande. Jag rusade genom gatorna, kraschade in i bilar och undvek polisens försök att stoppa mig. Jag körde även på väldigt många personer jag vet inte varför jag gjorde det hade inte så mycket i huvudet kan man säga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var solklart mitt fel och ska inte göras om

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad många gånger har runt 10 ban och jag har tagit lärdom av mina ban och har aldrig gjort om det. Många ban när jag var helt ny på fivem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag funderade på att ta på mig rollen som terrorist i spelet insåg jag snabbt att det skulle vara ett stort misstag. Att spela denna roll, även i en virtuell miljö, minskar de verkliga tragedierna som drabbar människor runt om i världen. Terrorism är ett mycket känsligt och allvarligt ämne och att håna eller simulera sådana handlingar kan vara djupt respektlöst mot offren och deras familjer. Dessutom kan det skapa en farlig och obehaglig atmosfär för andra spelare. Många använder spel för att slappna av och ha kul, och att införa sådana extrema och störande element kan förstöra upplevelsen. FiveM -gemenskapen bygger på samarbete och respekt, och att bryta mot dessa principer genom att spela terrorist är helt enkelt fel. Detta kommer såklart aldrig att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska va dum i huvudet och leka terrorist jag har alltid lärt mig av mina ban och det kommer såklart inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka