Nekad Angelo7317 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Ditt Hex-ID: 11000014abfb726 (Hex)

Vad är din discord tagg? Angelo7317#1703

Vem var det som bannade dig? farlig

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent bannad eftersom att du tar ut vapen ifrån förrådet och lägger i din personliga bil. och du kör för makt o pengar. och tänkte inte på ett logiskt sätt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde flera fel bröt mot många regler jag tänkte inte på ett logiskt sätt jag kunde inte bete mig lallade körde för makt o pengar tog saker som inte var mina .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var polis och ja gick till polis förrådet och tog ut ett vapen åt mig jag var medveten att jag gjorde fel och jag ber hemskt mycket om ursäkt jag är inte sån som gör sånt där och de kan ja lova och ja lovar ja ångra mig jag tar inte saker från andra jag lovar jag fick skuldkänslor och jag är hemskt ledsen alla gör fel och alla förtjänar en andra chans snälla ge mig en andra chans och ja svär att jag inte gör om det här har tagit så hårt på mig eftersom att unive är enda servern ja kör och jag älskar denna server och nu har jag ingen server o köra på jag ber hemskt mycket om ursäkt och ja lovar att inte göra om de jag svär gör ja om de då svär jag att jag inte ens gör en banöverklagan men ja vet att jag inte gör om det snälla ja ber hemskt mycket om ursäkt. och jag körde för makt o pegar för när jag började känna lite pengar så blev jag besatt och kunde inte kontrollera mig det här tar så mycket på mig jag lovar att jag har förändrats det har gått i över en månad sen jag blev bannad jag har inte haft lust o öppna datorn ens sen ja blev bannad eftersom att jag har inget o göra jag får dåligt samvete och jag har blivit bannad flera gånger men jag lovar av den här bannen tog jag allvarligt eftersom jag tog unive på allvar nu jag börja ta de på allvar och så dum som jag är borde jag börja ta de på allvar från och med jag börja servern men jag ångrar allt jag gjort det har tagit mycket på mig är lite gråtfärdig och ber om ursäkt hoppas ni fattar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var de till 100% eftersom jag bröt på flera regler som jag vet att man inte får göra jag blev besatt av pengar kunde inte kontrollera mig och jag lärde mig att kunna kontrollera mig och kunna bete mig veta vad som är rätt o fel och lovar att jag inte gör om felet jag lovar är jätteledsen jag lovar jag orkar inte ens köra fivem unive va en bra mogen server hoppas ni fattar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många gånger då tänkte jag de här är lall server jag tog ingenting på allvar men jag var så omogen jag lovar har blivit mognare och tar spelet på allvar nu och de kan jag lova dig jag tänker nu så här gör ja något ingame som t.ex. lallar ja ingame tänker jag skulle jag göra så irl nej så då gör ja inte de jag kopplar spelet till IRL så att de blir så RP som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte tagit något från förrådet sluppit bli så besatt av pengar men nej bannen hjälpte mig bli mognare den hjälpte hitta den rätta jag har blivit mycket mognare och vet som sagt vad som är rätt o fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lärde mig mycket och lite av de var hyfs jag kunde inte bete mig och de lärde jag mig jag lärde mig o kunna hantera mig själv jag lärde mig o veta vad som är rätt o fel jag blev mognare jag vet att jag gjorde fel men hoppas jag får en sista chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100% men vill att ni ska veta att ni har betytt market för mig ni har hjälpt mig inse vem jag egentligen är jag var inte mig själv o ja vet att de är ett spel men ja tar de här spelet på allvar och de kan ja lova hoppas ni kan ge mig en andra chans och tack för jag fått delta i delta i detta spel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka