Accepterad Sickan_00: | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba,

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? 320 men jaak drog mina roller.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-27 145812.pngSkärmbild 2024-12-23 102553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppas att ni kan ta er tid att läsa det här. Jag vill verkligen dela med mig av mina känslor och be om att få komma tillbaka till Unive. Jag ångrar verkligen att jag gick med i Discorden Wombat. Det har varit en svår tid för mig och jag har insett att jag saknar den gemenskap och den stämning som vi hade i Unive. När jag först gjorde valet att lämna trodde jag att jag skulle få en ny och bättre upplevelse, men det har inte varit så. Istället har jag känt mig ensam och distanserad. Jag saknar så mycket de roliga stunderna vi hade tillsammans, de djupa samtalen och stödet vi gav varandra. Det var en plats där jag verkligen kände mig hemma och där jag kunde vara mig själv. Jag ångrar att jag inte gjorde något för att lösa mina problem innan jag lämnade. Jag borde ha pratat med er och försökt förstå vad som hände istället för att bara ge upp. Nu när jag ser tillbaka inser jag hur mycket jag värderade vår gemenskap och hur viktigt det var för mig. Jag ber er att överväga att ta emot mig tillbaka. Jag lovar att jag kommer att göra mitt bästa för att bidra positivt till gruppen och vara en del av den gemenskap som jag saknar så mycket. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans och att vi kan återfå den starka relation vi hade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill börja med att klargöra att jag aldrig hade för avsikt att orsaka problem eller skapa konflikt i gemenskapen. Innan jag blev bannad gick jag med i Wombat Discorden, och jag vill betona att jag inte deltog i några terrordåd eller olämpligt beteende i Unive. Jag förstår att det kan ha uppstått missförstånd kring min närvaro i Wombat, men jag vill försäkra er om att jag alltid har haft goda avsikter. Min tid i Unive har varit värdefull för mig, och jag har alltid uppskattat den gemenskap och de relationer som jag har byggt där. Jag inser nu att mitt beslut att gå med i Wombat kan ha väckt frågor, men jag vill verkligen förklara att jag inte gjorde det för att svika Unive eller dess medlemmar. Jag har alltid haft respekt för reglerna och värderingarna i vår gemenskap, och jag ångrar djupt att min handling kan ha lett till detta resultat. Jag ber er att överväga min överklagan och ge mig en andra chans. Jag lovar att jag kommer att vara mer medveten om mina val i framtiden och att jag kommer att bidra positivt till Unive. Jag saknar verkligen att vara en del av denna fantastiska gemenskap och hoppas på att få möjlighet att återvända. Jag lovar att jag aldrig kommer att byta server igen. Det här är första gången något sådant här händer mig, och jag känner mig verkligen dålig över att jag har gjort något som kan ha väckt negativa känslor. Jag skulle aldrig göra något så extremt som terrordåd, som andra har gjort. Kan ni ge mig en chans som alla de andra? Jag vill verkligen visa att jag kan vara en bra medlem och bidra positivt. Jag saknar verkligen att vara en del av Unive och alla de fina stunder jag har haft där. Jag lovar att jag kommer att vara mer medveten om mina val i framtiden och alltid respektera gemenskapens regler. För det första också så fort ja testa den ja tänkte direkt den var bajs och jag snackade med några från yakuza o sa t de den servern e bajs och de ångrade o vi också. Jag rpade it ens på den servern för den va så dålig och ingen kommer ta över unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var asså både och för mammas liv trodde inte det skulle hända så att man blir bannad för har känt många staffs och de många folk som har gjort de och inte blivit bannad så ja visste it men nu vet ja de. Ja ba joinade dsn de it så ja gjorde fusk eller nåt skit rkt onödigt de som gör de. Vill bara ha en chans o ha kul som de andra för mammas liv detta är första gången detta händer och detta kommer aldrig hönda mer. Men 320 jag tycker väll alla förtjänar en chans för de va många som fuskade o fick en chans och det hade varit snällt om jag också fick en chans som de andra. Jag har alltid tyckt unive är bäst för jag rpade jätte mycket innan och var uppe klockan 11 varje da på helgen o jag var aktiv spelare på vardagar och spelade mycket och rpade bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 20 gånger och det var från 2022- 2023 men de var när ja var nybörjare men de va nör började rpa kunde it så mycke men nu kan ja fett bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag tänker tillbaka på min tid innan jag gick med i Wombat Discord, inser jag att det fanns flera saker jag kunde ha gjort annorlunda. För det första, jag kunde ha varit mer medveten om mina val och de konsekvenser som följde med dem. Istället för att låta nyfikenheten driva mig, borde jag ha tagit ett steg tillbaka och funderat på vad jag verkligen ville ha ut av min tid online. Jag falll för grupptryck som de andra mammas liv ville inte gå över sen de tjatade hela tiden och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100 procent att unive kommer alltid vara den bästa servern och har 100 procent bästa rpn vet it varför ja bara track knappen o joina dsn o jag var så jävla dum ja ångrar så myckeeeeee har tänkt så mycke och jag har saknat unive jätte mycke. Om ja får en chans kommer stanna unive oavsett ja lovar och de här e första gången de händer, de har aldrig hänt innan o ja har spelat unive i 2 år o lite mer o vet it asså ja saknar de jätte mycke o vill gärna komma tillbaka som de andra snälla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Snälla 320 bara en chans som de andra jag ångrade mig helt att ja från första början lyssnade på folk some handi, de här sista o första gången detta händer mammas liv har spelat unive i 2 år o detta har aldrig hänt förut, vill bara ha en chans o bevisa det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka