Nekad Angelo7317 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Ditt Hex-ID: 11000014abfb726

Vad är din discord tagg? a136246

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 222653.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag begick ett regelbrott och gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var mitt i ett scenario med några vänner och vi blev beskjutna satt ja ville inte dö så jag tog spawnmenu samt hade jag inte särskilt stort konsekvens tänk och ja förstår att jag gjorde fel och garanterar att ja inte kommer att göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och det erkänner jag redan nu eftersom att jag bröt mot en väldigt självklar regel och säger det rakt ut, och det har gått ungefär 1 vecka mer ochså sen jag blev bannad jag hade kunnat göra en ban överklagan samma dag men valde att vänta lite med det för att jag bröt mot en regel och stå för mitt straff, det har gått tag nu och har tänkt igenom och lovar att jag ångra mig och jag kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hundra procent jag hade kunnat göra som alla andra i bilen sitta kvar dö eller överleva och bara fortsätta scenariot som vanligt men det gjorde jag inte och ångrar mig som sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att regler finns till för att inte brytas och att små grejer kan bli stora och det menar jag med att jag måste tänka innan jag gör saker som jag tog spawnmenu utan att tänka och kolla vart jag är nu så att tänka efter innan jag gör nått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka