Accepterad AnFiWi | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnFiWi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? AnFiWi#8332

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenzo Hassan och är född 03-09-2002 i sverige i staden västerås. Under hans uppväxt så har Kenzo haft det riktigt tufft för att hans mamma gick bort när han var 4 år gammal men han har även gjort jätte roliga saker i sin uppväxt t.ex. han har träffat sin gamla idol Zlatan. men han hade det svårt på mellanstadiet för att visa i hans klass sa jätte taskiga skämt till han. och han blev så ledsen så till slut så att han orkade inte mer så han började med droger, samt så började han med kriminalitet men Kenzo har jobbat som infiltratör för polisen och därmed fått pris på sitt huvud då informationen om polisjobb läkt ut till hans polare och deras gäng. Därför ville Kenzo flytta ifrån sverige till ett annat land och stad för att kunna börja om och leva ett normalt liv som en normal medborgare, han är väldigt flitig och han kan jobba som det mesta, chefsjobb är Kenzos minsta problem då han har gått handel och administration på gymnasiet och fick högsta betyg på alla ämnena. Dock så är Kenzos största intresse bilar och försäljning av saker, därför är hans dröm i staden att bli Bilförsäljare eller att hålla på med bilar där det finns alternativ som t.ex Bennys eller Mekonomen. Han är väldigt bestämd och riktigt envis när han jobbar, ska han ha något gjort eller får ett jobb så är det jobbet före allt annat och om Kenzo skulle få ett jobb någonstans så skulle det vara den flitigaste av dem alla på det jobbet och han hade jobbat sig uppåt i branschen väldigt snabbt. detta var lite information om Kenzos uppväxt hoppas ni gillade det!! tack

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och positiv rp och kommer försöka göra den sociala rpn så bra som den kan med dom som jag kommer hänga med. för jag tycker det är en av dom viktigaste sakerna inom rp om man vill ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att man ska göra scenariot roligt till motpartnens bild av scenariot också och inte bara tänka på att vinna scenariot själv

Hur hittade du Unive? har känt till servern länge och har varit wl förut men så slutade jag med fivem och nu har jag börjat med rp igen och skulle vilja prova på servern igen

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta den, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka