Nekad AnFiWi | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AnFiWi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag heter ytdizz0 på steam

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? AnFiWi#8332

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wille stefan och är född 03-09-2002 i sverige i staden västerås. Under hans uppväxt så har Wille haft det riktigt tufft för att hans mamma gick bort när han var 4 år gammal men han har även gjort jätte roliga saker i sin uppväxt t.ex. han har träffat sin gamla idol Zlatan. men han hade det svårt på mellanstadiet för att visa i hans klass sa jätte taskiga skämt till han. och han blev så ledsen så till slut så att han orkade inte mer så han började med droger, samt så började han med kriminalitet men Wille har jobbat som infiltratör för polisen och därmed fått pris på sitt huvud då informationen om polisjobb läkt ut till hans polare och deras gäng. Därför ville Wille flytta ifrån sverige till ett annat land och stad för att kunna börja om och leva ett normalt liv som en normal medborgare, han är väldigt flitig och han kan jobba som det mesta, chefsjobb är Willes minsta problem då han har gått handel och administration på gymnasiet och fick högsta betyg på alla ämnena. Dock så är willes största intresse bilar och försäljning av saker, därför är hans dröm i staden att bli Bilförsäljare eller att hålla på med bilar där det finns alternativ som t.ex Bennys eller Mekonomen. Han är väldigt bestämd och riktigt envis när han jobbar, ska han ha något gjort eller får ett jobb så är det jobbet före allt annat och om wille skulle få ett jobb någonstans så skulle det vara den flitigaste av dem alla på det jobbet och han hade jobbat sig uppåt i branschen väldigt snabbt. detta var lite information om Willes uppväxt hoppas ni gillade det!! tack

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa nya servrar med nytt folk att spela med samt att bygga upp min karaktär och se vilka olika jobbs om passar min karaktär. Vill lära känna nytt folk inom rp som man sedan kanske kan träffa och umgås med IRL och inte bara IG. Älskar att sprida glädje genom rp samt att folk tycker att jag har en rolig karaktär som passar till alla servrar (dem har sagt det OOC). Som sagt så bidrar jag till roligt rp enligt folk jag har spelat med på andra servrar. Jag är inte heller en kille som gillar att ha något specifikt jobb utan jag tycker det är roligare att bara snacka med folk och skapa en gemenskaphet mellan spelare samt kanske skaffa vänner påvägen som har hänt på andra servrar. Jag älskar att göra folk glada och få folk att skratta genom mitt rpande samt OOC också, skapa en bra stämning inne samt utanför spelets värld kan nog vara något av det bästa jag vet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det verkar som en rolig server att spela på samt så verkar gemenskapen som servern har vara guld värd!

Hur hittade du Unive? jag har sett folk som lirar på denna servern på diverse plattformar som t.ex Twitch & Youtube. Så fick jag intresset för servern och det verkar som en väldigt intressant server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Syftet/målen med rollspel för mig är att man ska kunna bygga en karaktär i ett spel som speglar dig som person (eller inte om du ej vill det) för att både kunna ha roligt i spelet och såklart utanför. Din karaktär ska byggas upp i en stad som du aldrig innan har varit i och du känner ingen där. Du ska enligt mig på ett så flitigt sätt som möjligt skapa kontakter inom de kretsar som du själv tycker speglar din karaktär bäst. Alltså om du har en kriminell karaktär så ska du ej gå och bli polis utan då ska du kanske gå och försöka skaffa dig lite kontakter i den mörka sidan. Sedan ska du bara jobba dig legit uppåt i den bransch du själv har valt att börja jobba i.
Men du ska såklart också försöka skaffa dig vänner i spelet också vilket du kan göra genom jobb, träffar, motell eller liknande. Alltså, syftet med rollspel för mig är att du ska kunna bygga en karaktär inom en bransch där du kan skaffa dig vänner och börja umgås med folk som du kanske aldrig tidigare har spelat med och sedan bygga dina kunskaper samt din karaktär på ett positivt sätt. Jag tror alltid på en förändring. Har ditt rollspel kanske inte varit på topp innan så kan den med 100% ha blivit bättre med dagarna som har gått.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka