Nekad Andy Cruz¨ | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andy Cruz¨

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt discord namn: burger267

Ditt Hex-ID: steam:1100001453ce5f3

Vad för typ av beslut gäller det? Felaktig vård??

Vem/vilka tog beslutet? EminSwe

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag är inte säker. Emin säger att det för jag inte gav ut kryckor till rätt personer men det stämmer inte eftersom de personerna som jag hjälpte hade inga skador i underkroppen. Dessutom är jag ny som sjukvårdare och har inte fått någon genomgång av hur det går till när man läker och dehär systemet med kryckor. Jag medveten om att jag behöver lära mig det och det ska jag göra. Sedan har jag tydligen inte använt /me men det gjorde jag. Dock kan det har hänt att jag missat göra det på någon men det ska inte hända igen.

Hur är beslutet felaktigt? Emin säger att det för jag inte gav ut kryckor till rätt personer men det stämmer inte eftersom de personerna som jag hjälpte hade inga skador på underkroppen. Dessutom är jag ny som sjukvårdare och har inte fått någon genomgång av hur det går till när man läker och dehär systemet med kryckor. Jag medveten om att jag behöver lära mttig det och det ska jag göra. Sedan har jag tydligen inte använt /me men det gjorde jag. Dock kan det har hänt a jag missat göra det på någon men det ska inte hända igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Gör en ban överklagan, vi drog inga roller från dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka