Antagen Androseli | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Androseli

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Isa

Vad heter du på discord? Subhanallah98/Darth Andro

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 1998

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har mångårig erfarenhet utav kundtjänst IRL så jag ser det som en självklarhet att vilja hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som skrivet ovan så har jag jobbat flera år inom kundtjänst och kan många knep och har allmänt en hjärna som är inriktad på att hjälpa kunder etc, vart är det bättre att applicera en sådan egenskap än här? Jag är dessutom 27 år gammal så jag är vuxen och mogen nog för både förståelse, respekt och skötsamhet så allt sköts snyggt. :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Service mindfulness innebär att man möter kunder på bästa och gladaste sättet med utgångspunkten att vilja lösa just den specifika kundens problem eller enkelt svara på han/hons frågor. Jag anser att man alltid ska hålla en professionell ton och aldrig någonsin avvika från det, det skapar en mycket bättre stämning då. Speciellt på en så stor server som denna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag är mest van med att inte behöva bry mig om att påverka, utan bara ta order att jobba. Men såklart om ni är öppna för att ta emot förslag och annat från mig så kommer jag med tiden säkert kunna ge en hel del tips och förslag, jag delar gärna med mig av mina IRL erfarenheter till de som är yngre eller saknar en riktig erfarenhet :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker unive redan har en väldigt stabil grund att stå på helt ärligt, sunt förnuft och grundreglerna inom RP är bara det som behövs. Visst att det ibland är svårt ibland pga mycket barn på Unive men man får göra det bästa av situationen och vara optimistisk, är man positiv så löser sig det mesta med tiden har jag lärt mig!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar ligger i att hitta Unives framtida stjärnskott där en potential finns. Vi alla är trötta på det gamla vanliga där folk antingen chillar på torget, är polis eller är Krim... Vi behöver flera unika karaktärer. Och de som inte är så värst unika bör helst inte alltid söka efter Krim eller polis utan snarare andra jobb som skapar mer och bättre socialt rp. Unive saknar mycket socialt RP och jag tror med rätt och nogrannt jobb från ansvariga kan vi iallafall öka nivån litegrann!

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag mellan 1-5 timmar beroende på hur dagen ser ut, men minst 1h varje dag, oftast mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Bara att DMa mig på Discord ifall ni har fler frågor. Ha en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Isa (Jag är en man och nej är inte trans, vill bara förtydliga det)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka