Nekad AndreasLarsson | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndreasLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Larsson

Vad är ditt discord namn? zyzzbrah4192

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Becker 27 19950302

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Rättvis, Tålamod.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sven Becker har tidigare erfarenhet inom fastighetsbranchen samt juridik, vill alltid bemöta andra med respekt och göra rätt för sig. Framtidsplaner är att arbeta och få nya erfarenheter. Drömmen är att gå med poliskåren, då det passar mig bäst med tanke på mina tidigare erfarenheter, och jag är säker på att jag hade gjort ett strålande jobb inom kåren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till stadens bästa, följa reglerna, för att själv och så andra får en så bra upplevelse som möjligt. Knyta många kontakter genom att jag är social och inte rädd för att prata med nya människor. Jag gillar att lära mig nya saker och hur man passar in på bästa sätt i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar med, i ett senario så som att du blir kidnappad, så spelar du med genom att rp att du är rädd, har panik eller orolig. Det skall vara så likt vanliga livet som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man spelar sin karaktär hela tiden. Ingen OOC i RP. Att man använder sunt förnuft i alla situationer som uppstår. Värderar sitt liv som om det vore i verkligheten, undvika onödiga risker, inte tvinga inte fram utfall. Att man inte använder sig av information som man fått via något annat sätt än spelet som kan vara orealistisk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har flera vänner som kör rp, och vi letar nu efter en ny server där vi är ute efter fler spelare, med hög rp nivå så vi hoppas på att unive kan vara vårt nya hem.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka