Nekad AndreasLarsson | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndreasLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? zyzzbrah4192

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Becker 19950302

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Ordningsam och tålamod

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt mål är att gå med i poliskåren och kunna hålla ett ordningsamt samhälle genom rättvis behandling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra samtal, god kunskap inom juridik vilket gynnar mig i mitt polisarbete. Kommer vara glad och trevlig mot alla jag bemöter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ställer upp för sina medspelare och gör det lika kul för andra att spela.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte combatloggar i situationer, att man värnar om sitt liv som om det vore i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra med skratt och härlig stämming på servern, gillar att knyta många kontakter och prata med nya människor.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär", "Vad kan du bidra med till serverns RP?", "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" samt "an du ge exempel på några av serverns regler?".

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka