Nekad Andreas Svensson | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreas Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ramirr

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: † ReservJesus †

Vad är din discord tagg? min discord namn har emoji

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM, Knivhuggning på Guldvaskning. ~Philip320. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har knivhuggit nån vid guld vask, men i själva verket var det några som försökte råna oss på guld och började knivhugga min vän. så jag döda de utan att jag viste att man inte får döda folk där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän samlade guld, med 4 andra som vi inte kände som va där när vi kom. när vi kom dit de börja springa mot oss och fråga sätta vad vi gör där. efter 15min när vi hade samlat lite guld ser jag de springa mot min vän med kniv och skrika upp med händerna. så jag tog också upp kniven för säkerhetsskull, en annan sprang mot mig med kniven uppe. Och det blev en kaos där då nån döda min vän och jag döda nån av de och nån annan döda mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig var det inte, om det hade inte varit ett rån på oss där det inte får va och medans några andra fel rperar. men i den den här situationen så var det några som rånade oss på guld där man inte får.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har EJ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låta de döda mig och råna mig och ta det efter med Admin. (jag gjorde det också med det var efter jag hade dödat en av de.)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ingripa själv och låta andra göra sin felrp eller ......... och ta det med admin sen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka