Accepterad Andre Lieberman | Whitelist ansökning [SimDex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre Lieberman

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036292107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? DEW#5898

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Han heter Andre Liebermann är från göteborg och är 23 år gammal. Han har jobbat mycket med bilar under flera år som både mekaniker och även sålt ett flertal bilar. Som liten hade han mycket problem med sos då han åkte in på behandlingshem ett flertal gånger för både misshandel och inbrott. Han mamma gick bort när han var liten och tog ut det på andra personer och därför blivit relegerad från ett antal skolor när han var liten och därför hade han det tufft i skolan. När hans mamma dog så blev han adopterad till en annan familj för att hans pappa inte kunde ta hand om han. Men för några år sedan tog han tag i sitt liv då han hade suttit i fängelse i 2,5 år. Då han nu började plugga på college i USA som säljare och även köpte sig aktier i apple. När han kom tillbaka till Sverige så började han jobba som säljare och slog rekord efter rekord som säljare. Men efter något år så började han träffa sina gamla polare och blev mer och mer kriminell han började sälja droger på helgerna och tillslut sa han upp sig på sitt gamla jobb. När han hade gjort det så började han sälja droger på heltid med sina grabbar. Men det kom till ett stopp där han åkte in ännu en gång i fängelset. Då slog det han att det här var liksom hans sista chans att få ett riktigt jobb. Så när han satt i fängelset så började han knyta till sig några viktiga kontakter. När han senare kom ut ur fängelset så valde han att öppna en egen bilfirma att sälja bilar vid och här är vi idag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är inne mycket och gillar att spela på denna servern och jag vill kunna bidra så mycket som möjligt till att alla ska kunna ha roligt när man spelar på servern. Eftersom att jag har skit roligt när jag kör med mina vänner och generellt i Serven. jag har skaffat kontakter och jag vill ta det till en ny nivå, och utveckla min RP!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag har skit roligt när jag kör med mina vänner och generellt i Serven. jag har skaffat kontakter och jag vill ta det till en ny nivå, och utveckla min RP! samt att jag kan fortsätta min karaktärs historia och göra så hans dröm går i uppfyllelse så att han ska få ett bra och roligt jobb som han vill jobba med

Hur hittade du Multistaden? via Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt medans det är så seriöst som möjligt, försöka skapa gäng med mina kompisar på servern.
försöka få kriminell rollen för att sedan, pengar och bilar det är bara materiella things, jag vill ha lite mera av den kriminella rolplayen, så som en familj.
Ett annat mål med mitt rollspel är att försöka skaffa massa vänner och sprida glädje i det eftersom det är ett riktigt roligt spel. Har spelat rätt så mycket GTA online och det tyckte jag var roligt men när jag fick höra om FiveM och multistaden så blev allt mycket roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka